Dere som har bikket 3mnd.....

Blåmann

Elsker forumet
Er ting litt lettere nå? Har hørt så mange si at etter 3 mnd så går alt litt lettere, med søvn, rutiner, mer kjent med barnet osv. Noen som har kjent på det?

vi har ikke bikket 3 mnd enda, men ting går myyye bedre! er 4 dager igjen til han er 3 mnd og han har fått gode rutiner! [:)]

Han her er 2 mnd og en uke gammel, og merker at det er mer rutine i hverdagen. Merker også at "kolikken" avtar. Noe som er heeeeelt fantastisk!!!!! misunner ikke min verste fiende et kolikkbarn......

Mini var 3 mnd i går og jeg syns det går bedre og bedre :-) Sambo skal være borte i nesten 2 uker nå, så nå må jeg klare meg på egenhånd :-) Går veldig greit :-) Rutinene begynner å komme på plass.

Vi bikker snart 3 mnd, og det går litt lettere. Gullet har endelig klart å sove alene, etter 10 uker konstant på oss. Hun er også flinkere til å ligge alene på babygymmen eller i vippestolen, hvilket gjør det lettere for meg å ta en dusj og spise måltider.

Det er absolutt ikke alt som har roet seg ennå (les: luftsmertene), men ting er på bedringens vei.

Har egentli hatt det veldig greit hele veien[:)] Men merker at det bare går enda bedre for hver dag nesten[:)] Lillebror er 12 uker i dag. Eneste soving på dagtid som ikke har endret seg.

Martine er 2,5måned og jeg synes ting er blitt lettere. Nesten aldri magevondt, og gråter kun når hun er trøtt eller sulten. Men hun er egentlig ganske urolig, vil ikke ligge, bare sitte å se. hehe

Back
Topp