Dere som har bestilt babynest

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hvor bestilte dere det fra? Pris? Leveringstid? Fornøyd?

jeg bestilte fra en dame på babygruppa på facebook i bygden her vi bor. Betalte 500,- og fikk det etter 5 dager:) veeeeeldig fornøyd - gleder oss til å få ta det i bruk! :D Synest det var veldig greit å finne noen som lagde i nærheten, for da er det enklere å se hvem som lager (sett/hørt om mange som har bestilt på Finn.no med diverse damer som syr, og fått med både dyrehår og røyklukt)

Bestevenninna mi skal kjøpe det til oss, og jeg har ønsket meg fra Vimse design på Fb. Hu lager sååå mye fint :-D Vet ikke når jeg skal få det (misstenker at det skjer noe i august en gang, for har blitt spurt ut om div ting og har nå kjøpeforbud :-P), men det er vel på plass snart :-) :-)
Legger ved bilde av det jeg har ønsket meg (samme som en annen på forumet her)
ImageUploadedByBV Forum1405458585.173666.jpg

Hva er det med de dere babynest'n? Er det bare en bærbar seng liksom? Dette har eg ikke fått med meg, er jo så mye tråder om det :)

Bestevenninna mi skal kjøpe det til oss, og jeg har ønsket meg fra Vimse design på Fb. Hu lager sååå mye fint :-D Vet ikke når jeg skal få det (misstenker at det skjer noe i august en gang, for har blitt spurt ut om div ting og har nå kjøpeforbud :-P), men det er vel på plass snart :-) :-)
Vis vedlegget 68667

Jeg har bestilt akkurat dette fra Vimse:) det er sååååå fint :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Og fått :p Hihihi ;)

Hihi ja jeg vet :-D Mannen i huset ble veldig begeistret for det når jeg viste det til han (tross alt litt kult med svart, og ikke babyblått :-P), så da måtte vi ønske oss dette vi og :-D

Har bestilt fra Lykkerede, hu sender ut så så lang tid før termin så har ikke fått det enda, men det ser helt nydelig ut! :) Vektla blant annet at det er vaskbart og at det er ordentlig dyne inni, 980kr (vanligvis 680 tror jeg hu sa, men valgte litt dyrere stoff) :-)

Vis vedlegget 68667
Det var fint :)

Har bestilt fra Lykkerede, hu sender ut så så lang tid før termin så har ikke fått det enda, men det ser helt nydelig ut! :) Vektla blant annet at det er vaskbart og at det er ordentlig dyne inni, 980kr (vanligvis 680 tror jeg hu sa, men valgte litt dyrere stoff) :-)

980 var jo litt dyrt, men det blir sikkert kjempefint :) Skal sjekke ut Lykkeredet :)

Hva er det med de dere babynest'n? Er det bare en bærbar seng liksom? Dette har eg ikke fått med meg, er jo så mye tråder om det :)
Det er et slags innlegg til senga ;) Du legger det oppi senga for å gjøre det litt trangere og lunere for babyen :) Babyen blir ofte litt roligere/tryggere om han/hun ligger litt trangt i starten. Han/hun har jo hatt det ganske trangt i livmora.

Som et alternativ til babynest, kan du bare legge noe rundt babyen også. Rulle sammen et teppe eller lignende. Det er bare det at de babynestene er så fine ;)

Nå har jeg laget mitt selv, men regnet på hva det kostet, med stoff, vatt, kantebånd og at, brukte ca 350-400kr. Og at noen da tar noen hundrelapper for å sy, synes jeg er veldig billig!! Hadde ikke solgt mitt (nytt) for under åtte hundre ihvertfall!! Men folk som kan dette, bruker nok ikke lange tida på å sy et;)

Back
Topp