Dere som har bestilt babynest på finn.

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Har dere fått de? Er dere fornøyd? :)
Er inne på tanken på å bestille der selv. Tenkte å sy selv, men har 4 strikke/hekle-prosjekt på gang nå, så luurer på om jeg bare skal bestille denne ferdig :P
Det koster vel ikke så mye mer enn å bestille tøy osv selv? :)

Jeg har bestilt fra ei dame på facebook, hun tar 500,-. Kjempe hyggelig og hjelpsom dame. Velger farge, stoff og så lager hun og sender Har ikke fått den enda, men har sett de hun har laget og de ser kjempe fine ut. Syns ikke 500,- var så dyrt!

har hørt at det koster rundt 250 kroner å lage et selv, så 500 kroner var ikke så ille med tanke på at hun skal jo ha betalt for jobben også:)

Jeg har bestilt via ei venninne, får det i gave fra henne, så jeg er litt usikker. Men bare prøv å søk på babynest på facebook eller google, så kommer det opp flere som lager :-)

har hørt at det koster rundt 250 kroner å lage et selv, så 500 kroner var ikke så ille med tanke på at hun skal jo ha betalt for jobben også:)
Det er ingen fasit på hva det koster! Det kommer alt an på stoffet man velger, for det er det som koster! Min første kosta meg 550,- og den andre ca 200,-. Tipper at de som lager på bestilling velger det billigste stoffet for og sitte igjen med mest mulig selv, noe som er fullt forståelig siden det tar mange timer å lage en sånn.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg selger mitt babynest, da jeg har funnet meg et annet jeg vil ha i stedet :p

20140211_113813-jpg.50291

Har dere fått de? Er dere fornøyd? :)
Er inne på tanken på å bestille der selv. Tenkte å sy selv, men har 4 strikke/hekle-prosjekt på gang nå, så luurer på om jeg bare skal bestille denne ferdig :p
Det koster vel ikke så mye mer enn å bestille tøy osv selv? :)
Jeg bestilte et i årsskifte, og fikk det aldri. Fra finn.no
Så nå lager jeg et selv.

Kjenner ingen som har kjøpt dette. Nesten alle mine venninner har barn. Hva bruker dere babynest til?

Jeg prøvde å lage et selv.. Ble ikke vellykket i det hele tatt! Så da bestilte jeg et fra finn.no, det skulle ha vert hos meg for to uker siden, men jeg har enda ikke fått det :/ selgeren sier det ble sendt på torsdag, så får bare krysse fingrene for at det kommer og at jeg ikke har blitt lurt. Jeg betalte 500 kr for babynestet og frakt.

Kjenner ingen som har kjøpt dette. Nesten alle mine venninner har barn. Hva bruker dere babynest til?
Kan ikke huske at jeg hørte noe om babynest når jeg fikk storesøster for 2 år siden, så det er noe som har kommet/blitt mer populært nokså nylig.

Man kan ha babyen liggende i det uansett hvor man er, enten om det er i sofakroken, i en vugge/sprinkelseng, mellom foreldrene i senga om man samsover, i lekegrinda, når man drar på overnattingsbesøk, i vogna osv. Uendelig med muligheter, og hovedtanken bak den er nok at det blir trangere og lunere for babyen (som den jo er vant med fra magen), og dermed gir den en trygg følelse. I tillegg til at foreldrene da har mer kontroll på babyen, kanskje. Ikke at så små babyer ruller noe, men dog.

Back
Topp