Dere som har bestilt angel sound fra eBay

lizzie

Glad i forumet
Noen som har fått den ennå? ser at flere som har bestilt i Norge har fått sine....

eh...hva er det????

Jeg har fått den. Det tok sånn ca 1 uke før vi fikk den.

Jeg har også fått min. Tok litt mindre enn en uke :)

Jeg prøvde å bestille men det gikk ikke?
hva skrev dere på zip og tlf nr osv blir så teit når de sier de sender overalt åsså må du fylle inn en hel hau me tull for å komme igjennom skjemaene for deretter å forklare at de må sende det DIT:::!

ORIGINAL: tigergutt4

eh...hva er det????

fostermontito - man kan lytte til hjertet når man vil, hjemme i sin egen stue---

ha ha... når jeg kom hjem så lå den jo i postkassen [:)] skal bli spennende å prøve den...

Dere må huske å bruke babyolje da! [;)]

ORIGINAL: carpus

Dere må huske å bruke babyolje da! [;)]

hehe, flott at du minnet på om akkurat dette:)

Hva betalte dere som kjøpte på ebay i forhold til dere som har bestilt her hjemme? Har også hørt at man ikke bør ta mer ul enn det man må pga det forstyrrer fosteret, har denne maskinen noe å si ang det?

Edit: skrivefeil [:D]

ORIGINAL: Mrs X

Hva betalte dere som kjøpte på ebay i forhold til dere som har bestilt her hjemme? Har også hørt at man ikke bør ta mer ul enn det man må pga det forstyrrer fosteret, har denne maskinen noe å si ang det?

Betalte 200 og noe med frakt. Det står på pakken at den ikke er farlig å bruke. Det står: Completely safe - No AC current, ultrasound, or radio waves. Så den skal være mye tryggere enn UL og de dopplerene som de har hos legen.

ORIGINAL: Mrs X

ul er ufarlig!!!

Back
Topp