B Bleiemos Forumet er livet 27 Apr 2011 #1 Hvor lang tid gikk det fra dere bestillte til dere fikk den? Raskere eller senere enn ca angitt tid?
Chinchilla Forumet er livet 27 Apr 2011 #2 Raskere- fikk beskjed om at den skulle være her innen 27. april, men den kom onsdag før påske! :) De er superraske! Har bestilt mange gjennom jobben også og det er alltid like rask og problemfri levering! :)
Raskere- fikk beskjed om at den skulle være her innen 27. april, men den kom onsdag før påske! :) De er superraske! Har bestilt mange gjennom jobben også og det er alltid like rask og problemfri levering! :)
L Lille_84 Glad i forumet 27 Apr 2011 #3 Nå har ikke jeg bestilt iphone derfra, men jeg syns generelt at de er veldig raske. Jeg har alltid fått varene før antatt dato :)
Nå har ikke jeg bestilt iphone derfra, men jeg syns generelt at de er veldig raske. Jeg har alltid fått varene før antatt dato :)
B Bleiemos Forumet er livet 27 Apr 2011 #5 Oj sorry, trodde ikke jeg hadde fått svar.. Teeeeite nye forum!!!!!
B Bleiemos Forumet er livet 27 Apr 2011 #6 Har fått beskjed om at min nye iPhone4 vil ankomme mellom 6. og 9. mai, så da kommer den vel iløpet av neste uke da!!! Jeeeeeeeeeeeij!!!!
Har fått beskjed om at min nye iPhone4 vil ankomme mellom 6. og 9. mai, så da kommer den vel iløpet av neste uke da!!! Jeeeeeeeeeeeij!!!!
Frk.Knerten Forumet er livet 27 Apr 2011 #7 Fikk beskjed om at den skulle komme 20.april men jeg fikk den 13:D Deilig det! Har alltid opplevd at ting kommer før derfra:)
Fikk beskjed om at den skulle komme 20.april men jeg fikk den 13:D Deilig det! Har alltid opplevd at ting kommer før derfra:)
G giggsy Forumet er livet VIP 27 Apr 2011 #8 Det tok sin tid siden jeg forhåndsbestilte. :P Men da den endelig var i salg tok det ikke lange tiden før jeg fikk den. =)
Det tok sin tid siden jeg forhåndsbestilte. :P Men da den endelig var i salg tok det ikke lange tiden før jeg fikk den. =)
Manhattan Forelsket i forumet 27 Apr 2011 #9 3 dager :-) Fikk beskjed om 1 uke:-) De er kjempe raske. Bare husk at du må ha mikro sim kort:-)