Dere som har bestemt navn

Ja, det gjør vi :) det gjør også nærmeste familie. Besteforeldrene mine får ikke vite navnet før hun er født for jeg orker ikke å ta stilling til negative kommentarer nå.

Ja, vi bruker i all hovedsak navnet når vi snakker til han/om han. Bortsett fra det bruker vi kjælenavn som luringen osv :) Så jeg håper virkelig at det er en gutt inni der, og at han ikke har lurt oss da, for det blir litt av en omstilling. Hahaha :)

Ikke egentlig, blir som regel babyen eller hun. Men vi har bare et navn som vi har diskutert, så det er 99% bestemt. Syns kanskje det fremdeles er litt uvirkelig at det faktisk er et levende lite menneske i magen [emoji23]

Vi bruker navnet hennes og «baby». Vi er ikke 100% sikre på kjønn, men skal på ny oul neste uke så håper å kunne få en skikkelig avklaring da. Så nå bruker vi mye «babyen» fordi vi er litt usikre på hvilket kjønn vi venter:p

Vi bruker det av og til men som oftest blir det bare "hun" fordi det føles så unaturlig når det er så ubrukelig at det er en ekte baby der inne. Mamma bruker det av og til, ellers ingen (men det er veldig få som vet det og, da).

Vi bruker det, og de rundt oss bruker det også. Men bruke eigar en del hun og lillesøster. Men synes fortsatt at det er uvirkelig, men blir litt mer virkelig når en bruker navnet:)

Mannen gjør det hele tiden, kommende storebror gjør det av og til, jeg gjør det innimellom når jeg snakker med henne.

Her går det i bøllefrøet, siden vi ikke vil vite kjønn :) Kjenner at det litt mer vanskelig å få "kontakt" når man ikke vet om det er gutt eller jente, men så er det jo også vledig spennende :)

Storesøster bruker navnet.
Selv syns jeg det er uvirkelig å bruke navnet enda.

Ja, barna , mannen min og meg bruker navnet når vi snakker eller synger til han :)❤️

Back
Topp