Dere som har Besafe izi sleep

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Er dere fornøyde med setet?? :) Her skal d tas i bruk når som helst nå, men har plutselig hørt flere som synes d er ustabilt i bilen? Stemmer d ? eller står d ordentlig fast ? har med isofix base så vil jo tro d skal være stødig vel!? :o

Keg vet ikke hvor stødig det er i bilen, bRe at det er himla tungt i forhold til andre.

Me uansett så kan du ikke bytte det nå. Står det i base og basen er festet skikkelig så skal det stå bra.

Har kjøpt dette jeg og. Hørt det er veldig tungt. Men var det som faktisk kom best i test når det festes uten base. I base så bør det no stå stødig vell??

at d er tungt bryr ikk jeg meg om.. Det visste jeg jo når vi kjøpte det ;) Men var den stødigheten som mange har snakket negativt om, så tenkte kanskje noen må ha vært fornøyde med det og vil dele det med meg :D

Vi har det og jeg synest det er veldig ustabilt! Har hatt det i to biler og det står ikke stødig i det hele tatt! :( er skikkelig skuffa.. det vingler både til sidene og opp over..

Vi har/hadde (vokst ut av det) izi sleep. Stod stødig i isofix basen, kun brukt det noen ganger med beltefeste og opplevde ikke noe vingling da. Minuset med setet er vekta (adapter til vogn anbefales!!) og at hodet til barnet tipper fremover. Har hatt noen raske stopp i busslommer for å fikse på det... :(

Med neste barn tenker jeg det blir izi go.

Har hatt det til begge mine og vært fornøyd med stabiliteten på det.

Back
Topp