N
Nummer1(-:
Guest
...er det litt sånn skranglelyder i setet deres når dere kjører i humper å sånn[8|][8|]? høres ut som noe er løst liksom.... skal det være slik tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nummer1(-:
hmmmm...jeg kjenner at stolen sitter bom fast i setet, men jeg kan liksom rikke litt på sete-delen barnet sitter i-at det er litt fleksibelt om dere skjønner, så jeg trodde det var derfor, men det er jo rart hvis ingen andre er sånn[8|]
ORIGINAL: Dollface™syns ikke det er slik lyd heller skjønner du...mer at noe er løst å ligger å skrangler mot noe....
hmmmm...jeg kjenner at stolen sitter bom fast i setet, men jeg kan liksom rikke litt på sete-delen barnet sitter i-at det er litt fleksibelt om dere skjønner, så jeg trodde det var derfor, men det er jo rart hvis ingen andre er sånn[8|]
sånn er vårt også, men setet sitter fast altså så det er helt trygt..
og ja, vårt knirker i plasten.. men tror bare det må smøres litt der det er bevegelige deler, sånn man må med vogner av og til [:D]
ORIGINAL: cattis83det er stramt mot seteryggen, men er det selve hendelen du strammer med, du mener?
Det er ikke den skralla som du strammer bøylen mot baksete med??Prøv å stramme den litt til slik at den blir stående i lås om du skjønner.
ORIGINAL: cattis83det er stramt mot seteryggen, men er det selve hendelen du strammer med, du mener?
Det er ikke den skralla som du strammer bøylen mot baksete med??Prøv å stramme den litt til slik at den blir stående i lås om du skjønner.
ORIGINAL: cattis83aha!! kanskje det er årsaken.....skal testes ut når det blir lyst! hvordan skal den stå da?
Ja, er den jeg mener. Er dårlig til å forklare. Men om den ikke står i en "låst" stilling kan den kanskje slå litt??
ORIGINAL: *LiseT*nei, det trodde ikke jeg heller [&:]
Nei det er det ikke, og det skal det nok ikke være.
ORIGINAL: badekarm-m[:)]imorgen....nå som jeg vet at det antakelig ikke skal være slik[;)]
Har ikke hørt noen lyd her..
Kanskje en ide å ta den med til butikken hvor du kjøpte den å spørre om råd? [:)]
ORIGINAL: Dollface™
sånn er vårt også, men setet sitter fast altså så det er helt trygt..
og ja, vårt knirker i plasten.. men tror bare det må smøres litt der det er bevegelige deler, sånn man må med vogner av og til [:D]