dere som har Besafe izi Combi-setet....

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
...er det litt sånn skranglelyder i setet deres når dere kjører i humper å sånn[8|][8|]? høres ut som noe er løst liksom.... skal det være slik tro?

Vi har to av de setene og har aldri hørt en lyd av de.

hmmmm...jeg kjenner at stolen sitter bom fast i  setet, men jeg kan liksom rikke litt på sete-delen barnet sitter i-at det er litt fleksibelt om dere skjønner, så jeg trodde det var derfor, men det er jo rart hvis ingen andre er sånn[8|]

Vi har 3 sånne seter for tiden....ikke en skranglelyd[;)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

hmmmm...jeg kjenner at stolen sitter bom fast i  setet, men jeg kan liksom rikke litt på sete-delen barnet sitter i-at det er litt fleksibelt om dere skjønner, så jeg trodde det var derfor, men det er jo rart hvis ingen andre er sånn[8|]

sånn er vårt også, men setet sitter fast altså så det er helt trygt..

og ja, vårt knirker i plasten..  men tror bare det må smøres litt der det er bevegelige deler, sånn man må med vogner av og til [:D]

ORIGINAL: #Bolla.#

Ikke hørt noen lyd.

ikke jeg heller..

Det er ikke den skralla som du strammer bøylen mot baksete med??Prøv å stramme den litt til slik at den blir stående i lås om du skjønner.

ORIGINAL: Dollface™

og ja, vårt knirker i plasten..  men tror bare det må smøres litt der det er bevegelige deler, sånn man må med vogner av og til [:D]
syns ikke det er slik lyd heller skjønner du...mer at noe er løst å ligger å skrangler mot noe....

ORIGINAL: cattis83

Det er ikke den skralla som du strammer bøylen mot baksete med??Prøv å stramme den litt til slik at den blir stående i lås om du skjønner.
det er stramt mot seteryggen, men er det selve hendelen du strammer med, du mener?

det er stramt mot seteryggen, men er det selve hendelen du strammer med, du mener?

Ja, er den jeg mener. Er dårlig til å forklare. Men om den ikke står i en "låst" stilling kan den kanskje slå litt??

Ja, er den jeg mener. Er dårlig til å forklare. Men om den ikke står i en "låst" stilling kan den kanskje slå litt??
aha!! kanskje det er årsaken.....skal testes ut når det blir lyst! hvordan skal den stå da?

ikke hørt noe jeg ivertfall... tviler på at det skal lage sånnen lyd

ORIGINAL: Hayley

Har jeg aldri hørt...

ORIGINAL: *LiseT*

Nei det er det ikke, og det skal det nok ikke være.
nei, det trodde ikke jeg heller [&:]

Har ikke hørt noen lyd her..

Kanskje en ide å ta den med til butikken hvor du kjøpte den å spørre om råd? [:)]

Vi har det forovervendt, og da "skrangler" den selen bak på setet (som man fester forankringsbeltene med).

Ellers ingen ting[:D]

ORIGINAL: badekar

Har ikke hørt noen lyd her..

Kanskje en ide å ta den med til butikken hvor du kjøpte den å spørre om råd? [:)]

m-m[:)]imorgen....nå som jeg vet at det antakelig ikke skal være slik[;)]

ORIGINAL: Dollface™

Jupp, samme med våres[:'(][:D]

ORIGINAL: snuppa80

Vi har det forovervendt, og da "skrangler" den selen bak på setet (som man fester forankringsbeltene med).

Ellers ingen ting[:D]

Akkurat samme med vår...jeg skulle til å skrive dette, men så at du kom meg i forkjøpet her [:D]

Back
Topp