Dere som har begynt på julegaver

Foreløpig bare kjøpt og lagt perlebilder :) (et uperlet bilde på 40x50 koster kanskje rundt 150, så ordner jeg ramme i tillegg)
Aliexpress har jeg handlet :)

Kjøpt noen slike "vitenskapelige eksperiment" til barn. Pleier som regel bare å kjøpe til barn, som oftest bøker, hobbyting og slikt som jeg vet faller i smak uansett.

Kjøper sjeldent så tidlig til voksne om det ikke er gode tilbud på noe noen samler på eller er gode universale gaver som ullpledd f.eks.

Har alltid øynene åpne etter gode tilbud og har en samleplass til gaver, sparer masse penger på det:)

Handlet på nettet. Kidsbrandstore bl a. Mye salg der nå.

Har strikket sikkert 25-30 julegaver nå mens jeg har vært gravid og sykemld.
Tovde sitteunderlag, tovede votter og tovede tøfler.

Jeg har en slik indre tanke om «tenk om de har det fra før eller ikke liker det» så jeg tørr ikke handle mye julegaver før jeg har kommet innenfor periodene hvor jeg kan få byttelapp:-/

Men jeg bruker å starte planleggingen av innkjøp ca nå, slik at jeg kan ha en plan på det meste og handle effektivt på en dag eller to i nov-des:-)

Har foreløpig bare tenkt ut et par ting jeg ønsker å prøve å lage(strikke) men det gjennstår å se om tiden strekker til:-) og bestemt at vi skal kjøpe lekekjøkken til jenta vår:-)

Kjøpt noen slike "vitenskapelige eksperiment" til barn. Pleier som regel bare å kjøpe til barn, som oftest bøker, hobbyting og slikt som jeg vet faller i smak uansett.

Kjøper sjeldent så tidlig til voksne om det ikke er gode tilbud på noe noen samler på eller er gode universale gaver som ullpledd f.eks.

Har alltid øynene åpne etter gode tilbud og har en samleplass til gaver, sparer masse penger på det:)
Ja jeg ser ogsp etter gode tilbud

Kjøpt på lekeakademiet..
fant en leke der til en nevø, med frakt og SLT ble det litt for dyrt synes jeg.. men den lekene vet jeg han blir hoppende glad for..

En giraff som en kan putte på baller så spytter den de ut igjen, og snakker på norsk og engelsk..
midt i blinken for en 2 åring

Er det dumt å spleise på ei julegave?
Jeg klarte å kjøpe ei gave til ene nevøen min for 900 kr. Alt for dyrt.. men vet han blir så glad for den.
Er det teit om jeg får med den andre søsteren min på spleis? (Hun blir glatt med ) føler det blir så feil i forhold til de andre tantebarna

Er det dumt å spleise på ei julegave?
Jeg klarte å kjøpe ei gave til ene nevøen min for 900 kr. Alt for dyrt.. men vet han blir så glad for den.
Er det teit om jeg får med den andre søsteren min på spleis? (Hun blir glatt med ) føler det blir så feil i forhold til de andre tantebarna
Synes det er lurt jeg
Kanskje dere kan få til noe større til de andre også?

Synes det er lurt jeg
Kanskje dere kan få til noe større til de andre også?

Jeg er ferdig med de andre tantebarna. Og hvis hun er med på spleisen blir det ganske likt i pris på alle sammen.. kanskje 100 kr over for han vi spleiser på

Back
Topp