Dere som har begynt med kvalmen...

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Er det slik at dere kan bli litt uggen i magen også? Jeg våknet opp i halv 5 tiden i dagmorges og var helt ekstremt kvalm/sulten, tok tak i det første jeg fant - salte stenger- og trykte i meg noen av de. Etter en liten stund ble jeg heldigvis bedre, og sovnet igjen. Men når jeg våknet nå i 8 tiden var jeg skikkelig uvel i magen og måtte løpe på do. Nå er jeg bare uggen. Pleier dere å bli dårlige i magen med "morgen"kvalmen `?

Sikkert rart spørsmål, men bare lurer på om det er normalt[:D]

Da jeg hadde "morgen"-kvalmen med forrigemann var jeg uggen stort sett hele tiden. Det hjalp med salte kjeks... jeg brakk meg lett, og kastet opp litt hver dag fra ca uke 8 til ca uke 14.... jeg måtte hele tiden passe på at jeg ikke ble sulten, da blei jeg mye værre... men uggen var jeg frem til uke 14...  Krysser fingrene på at jeg slipper det denne gange.

Nja,kan ikke si jeg har merket noe til det enda.
Men,kvalmen er GANSKE intens iallefall,akkurat som når man har fått et slag i mellomgulvet,hehe.
Så i dag kastet jeg meg over en skive med salami,et glass melk og gravid vitaminer,haha....
[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Men,kvalmen er GANSKE intens iallefall,akkurat som når man har fått et slag i mellomgulvet,hehe.
Så i dag kastet jeg meg over en skive med salami,et glass melk og gravid vitaminer,haha....
[8D]

hehe [:D] Kan vi spise salami når vi er gravide?

ORIGINAL: Malla_85

[8D]

DEN ventet jeg på,hehe. JA,vi kan det..Så lenge det er en NY åpnet pakke,hehe [:D]

[8D]

DEN ventet jeg på,hehe. JA,vi kan det..Så lenge det er en NY åpnet pakke,hehe [:D]

haha!![:D] jeg visste at vi ikke kan spise pepperoni, men salami var jeg litt usikker på. Men så bra at vi kan spise det da[:)]

Joda,kan spise spekemat også,men gjerne frys det først [;)]

http://matportalen.no/Matportalen/Emner/Gravide

Oh! KULT [:D] da vet jeg det og [;)]

Huff, gruer meg til kvalmen tar overhånd..! Siste svangerskap kastet jeg opp i nesten 5 måneder... :P Håper virkelig jeg slipper det denne gangen!! Men utrolig hvor fort man glemmer dette når alt er over og bebisen ligger i armene! :) Det er absolutt verdt det allikevel! :)

Er det slik at dere kan bli litt uggen i magen også? Jeg våknet opp i halv 5 tiden i dagmorges og var helt ekstremt kvalm/sulten, tok tak i det første jeg fant - salte stenger- og trykte i meg noen av de. Etter en liten stund ble jeg heldigvis bedre, og sovnet igjen. Men når jeg våknet nå i 8 tiden var jeg skikkelig uvel i magen og måtte løpe på do. Nå er jeg bare uggen. Pleier dere å bli dårlige i magen med "morgen"kvalmen `?

Sikkert rart spørsmål, men bare lurer på om det er normalt[:D]

ohh yeah, tenkte og sove med de sea band'ene mine i natt, er så deilig og ikke være kvalm at jeg ikke veit om jeg orker og legge meg uten og garantert våkne jevnt gjennom natta og spise og spy om hverandre[&:]

jeg blir uggen i magen når jeg blir kvalm....hos meg så kommer det når som helst på døgnet..

Samme her,kjennes ut som når man blir løs i magen [8|]
Også kommer det bare BAM som et slag i magen,hehe[:'(]

Back
Topp