Dere som har begynt m middag...

Kakaopiken

Andre møte med forumet
har dere noen hete tips å komme m?? :) Snupsi her brekker seg av alt annet enn LITT gulrotpure.. Hva er favoritten hos dere? Og skal man bare fortsette m den samme tingen inntil de KANSKJE liker d, eller kjøre på m mye forskjellige smaker??

kjøper bare sånne glass da, men han liker veldig godt den favoritt nudler fra hipp.. og kyllinggryte, spagetti, kalkun mais og poteter, pasta med brokkoli :) Kjøttkaker hatet han :p

Her er favoritten kalkungryte med grønnsaker og favorittnudler. Men de andre går ned de og. Unntatt fiskegryten! Men den smakte virkelig grusomt!

Jeg varierer litt på middagene, men nå har ikke jeg problemer med at han brekker seg av maten da.. Men kanskje la henne få prøve noe annet og se om det kan falle i smak??

Hvilke har du Prøvd? Her er hipp sine middager favoritt. Nestle sine er litt tørrere enn hipp sine som er mer flytende.

JA! Dennis liker ikke Nestle sine, for de er så tørre... Men Hipp sine er favoritten her =) 

LykkeligeH skrev:
Hvilke har du Prøvd? Her er hipp sine middager favoritt. Nestle sine er litt tørrere enn hipp sine som er mer flytende.

Her er det nestle sine som er favoritten, liker masse klumper så hun spiser 8mnd glassene :-) men en enkel hjemmelaga favoritt her er potet,gulrot, kålrabi med makrell i tomat oppi :-p

Her er favorittnudler fra hipp favoritten :) Hun spiser ikke andre middagsglass enn hipp sine.

Stella spiser det meste av glass og hjemmelaga mat, men ikke om det er for most. Hun liker smakene, men må ha klumper. Hehe :)

Hei igjen og takk for tips!
Vi har egentlig prøvd en god del glass uten særlig hell... Men hurra!! hun likte (lagde iallfall ikke alt for mange grimaser ;)) faktisk hjemmelaget m gulrot, potet og litt makrell i tomat i. Så da får vi bare fortsette derfra for hun er langt fra helt begeistret enda, men jeg kan jo liksom ikke servere fruktmos ,som hun elsker, til middag i all evighet.. ;)

Prøv å ha noe søtt i, for å gradvis venne på. Jeg fikk gutten min til å spise gulrotmos ved å ha aprikosmo oppi. Først halvt om halvt, og så mer gulrot og mindre aprikos, fikk heller aprikos til dessert (buker det for å hindre hard mage, han tåler ikke sviske).

Men ellers ser han ut til å elske Hipp sin spagetthi-gryte. Skal lage hjemmlaget i helgen da, så får vi se. Skal lage en kjøttdeig- og spagetthirett, en kylling-gryte og en fiske-gryte. Håper han liker det. :)

vi startet med most potet  blandet med smør :)

ellers spiser hun alt mulig! men favoritten er noe pasta med pastinakk! :)

her kjører vi på med mye forskjellig :-p

Back
Topp