Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med gutt vokste håret på leggene mine i rekordfart og med jente vokste det så sakte at jeg måtte tenke tilbake for å huske sist jeg barberte meg ellers var det meste ganske likt. Kvalme fra ca uke 6 - 13, bare mer akutt morgenkvalme med gutt og mer gjennom dagen med jente. Aldri kastet opp da
Hmmm, kanskje det er samme for meg. Kjempeform sist(gutt), og spyr døgnet rundt og innom sykehus nå... Spennende å se kjønn. når roet kvalmen seg for deg?Sniker fra april.
Ja, så absolutt. Fikk gutt første gang og hadde en fantastisk graviditet. Denne gangen venter jeg jente og har hatt hyperemesis.
Hmmm, kanskje det er samme for meg. Kjempeform sist(gutt), og spyr døgnet rundt og innom sykehus nå... Spennende å se kjønn. når roet kvalmen seg for deg?
Jeg hadde et håp om å bli bedre nå snart, men syns bare det blir mer og mer håpløst Føler meg som verdens dårligste mamma når jeg er alene med mini, ligger bare i senga og på gulvet....Ekstrem kvalme ses hyppigere blandt gravide som bærer jentefoster, men det finnes jo maaaaaaange unntak Kvalmen ga seg rundt halvveis, heldigvis! Toppet seg rundt uke 12-16. Phenergan funket best for meg. Da sov jeg meg gjennom store tider av døgnet, men var ingenting som gjorde meg mindre kvalm.
Masse lykke til videre og god bedring.
Alle er forskjellig så kan jo tenkes du snart blir bedre Mange blir jo bedre rundt 12 uker.Jeg hadde et håp om å bli bedre nå snart, men syns bare det blir mer og mer håpløst Føler meg som verdens dårligste mamma når jeg er alene med mini, ligger bare i senga og på gulvet....
samme her..med guttungen var jeg ikke dårlig i det hele tatt..denne gangen er jeg kjempe dårlig med oppkast å det hele..super trøtt hele dagen også...blir spennende å se på ultralyd etterhvert. Hadde vært greit med en av hverHvis teoriene her stemmer, så får jeg jente
Når jeg gikk med gutt hadde jeg ikke plager eller kvalme i det hele tatt, bare litt trøtt. Nå er jeg kvalm hele dagen, har vondt i hofter og dødstrøtt!
Skal bli spennende og se hva det blir