Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kolibri
off..har så lyst til at hun skal være på turn, for hun trenger det så tydelig..jeg syns hun ligger etter motorisk og man blir jo ikke veldig fysisk aktiv av å lese bøker[8D]
ORIGINAL: Lbaby
off..har så lyst til at hun skal være på turn, for hun trenger det så tydelig..jeg syns hun ligger etter motorisk og man blir jo ikke veldig fysisk aktiv av å lese bøker[8D]
[8|]
Jeg tenker at på nyåret/våren er ei grei tid å begynne, da begynner det å bli litt lengre dager igjen, de har blitt store og kan klare å holde seg våken til etter 18.30[:D]
ORIGINAL: ¤Lykketrollmor¤
Snuppa har stått på venteliste siden i vinter, og har akkurat fått plass på turn, og de begynner neste uke. [:D]
Gruppen kalles "Minifres" og for barn fra 2-4 år, og de møtes Lørdager kl 10:30-11:30/12:00.
Gleder meg! [:)]
ORIGINAL: Bdancer
ORIGINAL: kolibribhg bør legge til rette for forskjellige aktiviteter og ikke bare la barna velge hver gang.
ORIGINAL: Lbaby
[8|]
Jeg tenker at på nyåret/våren er ei grei tid å begynne, da begynner det å bli litt lengre dager igjen, de har blitt store og kan klare å holde seg våken til etter 18.30[:D]
er for å gi henne rom for fysisk aktivitet.
Men kan jo kanskje heller høre med bhg om de kan legge til rette for mer fysisk lek..der leser hun eventyr og maler nemlig..så kommer hun seg i seng tidligere. Sambo mener at det er helt umulig å legge henne noe før kl 19[8|] og at det dermed vil gå greit, men jeg er i tvil, særlig sånn som hun har holdt på om nettene
og så kan jo du ta henne med på skogtur hver helg, det er det beste du kan gjøre[:)] men det vet du vel[;)]