Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lindus82
Bruker sanne tørre engangskluter - husker ikke merket innbiller meg det er landlord eller noe.... Brukt vanlige kluter ved bad osv.
Har hatt med våtservietter på tur, vasket de i vann der det har vært mulig. De er jammen sterke!
ORIGINAL: Nattlys
ORIGINAL: Lindus82
Bruker sanne tørre engangskluter - husker ikke merket innbiller meg det er landlord eller noe.... Brukt vanlige kluter ved bad osv.
Har hatt med våtservietter på tur, vasket de i vann der det har vært mulig. De er jammen sterke!
Hvor kjøper du de? Har ikke sett de i butikken. Sånne tørre engangskluter har jeg bare sett libero sine.
ORIGINAL: Berglind
Har tenkt å bruke libero sine engangs kluter da jeg bytter blöjer (de törre man setter vann på), trodde altid våtservieter var helt ok men tilfeldig prövde jeg det engang på meg sjöl og det rett og slett svir av det.
Til bad til babyen har jeg tenkt å bruke kluter og noen få droper med mild baby såpe.
ORIGINAL: Cathrine_86
Vi brukte både kluter og våtservietter, har aldri reagert på våtservitter, syns det er best å bruke det først for å vekk all dritten, så ta en runde med kluten etterpå [:)]
Og når vi var ute og farta gikk det stort sett i våtservietter ja! [:)]