Dere som har barn

Dyttski[:)]
Bare undrer om man bruker vaskekluter, våtservietter, papir osv... Olje, såpe.

Har ikke barn fra før, men har kjøpt inn mange vaskekluter, mesoft engangspapir fra apotek til å tørke bæsj med og våtservietter som er av naturlige ingredienser til turer og sånn [:)] Vil helst ikke bruke våtservietter med parfyme og tull i [&:]

Du burde bruke våtservietter MINST mulig, uansett om de er parfyme frie, for de irriterer uansett[8|] begrense det til du er på farta [;)]
Jeg brukte og skal bruke sånne engangs gasskluter som man bare kan kaste, skylt i vann. heter mesoft å kjøpes på apoteket. Geniale[:D] Vaskekluter synes jeg bare er klisj, men det jo meg da [;)]

Viss du vil ha naturlige våtservietter, så kjøpes de her : http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=483 [:)]

Myke vaskekluter [:)] Bruker det uansett om vi er på tur. Har bare de våte vaskeklutene i en pose og legger de til vask når vi kommer hjem [8D]
Er ikke noe for våtservietter i det hele tatt!... Bruker det ikke på meg selv engang...og vil i alle fall ikke bruke de på bebisen min [:D]

Vi brukte både kluter og våtservietter, har aldri reagert på våtservitter, syns det er best å bruke det først for å vekk all dritten, så ta en runde med kluten etterpå [:)]

Og når vi var ute og farta gikk det stort sett i våtservietter ja! [:)]

Bruker sanne tørre engangskluter - husker ikke merket innbiller meg det er landlord eller noe.... Brukt vanlige kluter ved bad osv.

Har hatt med våtservietter på tur, vasket de i vann der det har vært mulig. De er jammen sterke!

ORIGINAL: Lindus82

Bruker sanne tørre engangskluter - husker ikke merket innbiller meg det er landlord eller noe.... Brukt vanlige kluter ved bad osv.

Har hatt med våtservietter på tur, vasket de i vann der det har vært mulig. De er jammen sterke!

Hvor kjøper du de? Har ikke sett de i butikken. Sånne tørre engangskluter har jeg bare sett libero sine.

Babyolje eller bare rent vann. De blir ikke "skitne" sånn som oss og har heller ikke syrekappen enda sånn som oss, så de er jo ekstra følsomme. 

Jeg brukte babysåpe og vaskeklut når han skulle vaskes. I begynnelsen bare babyolje, men er nå grenser for hvor lenge en kan vaske med bare olje...[:)] For all del, er fint og flott det, men sure babyrumper er absolutt ikke noe særlig godt. Ingen som tar skade av litt såpe i ny og ne[;)]

ORIGINAL: Nattlys

ORIGINAL: Lindus82

Hvor kjøper du de? Har ikke sett de i butikken. Sånne tørre engangskluter har jeg bare sett libero sine.

Rimi og Ica trur jeg....men mulig de har de andre steder også [:D]

Har tenkt å bruke libero sine engangs kluter da jeg bytter blöjer (de törre man setter vann på), trodde altid våtservieter var helt ok men tilfeldig prövde jeg det engang på meg sjöl og det rett og slett svir av det.
Til bad til babyen har jeg tenkt å bruke kluter og noen få droper med mild baby såpe.

kluter med vann og eller olje bruker jeg. denne gang har jeg tengt å gi papirklutene en sjangse også[:)]

ORIGINAL: Berglind

Har tenkt å bruke libero sine engangs kluter da jeg bytter blöjer (de törre man setter vann på), trodde altid våtservieter var helt ok men tilfeldig prövde jeg det engang på meg sjöl og det rett og slett svir av det.
Til bad til babyen har jeg tenkt å bruke kluter og noen få droper med mild baby såpe.

Ville brukt MeSoft eller myke gaskluter evt. en annen type papirkluter. De libero-klutene blir skikkelig harde og vonde når man tar vann på dem..

her brukte jeg vaskekluter med vann når vi var hjemme og våtservietter når vi var på farten, hun har aldri reagert på våtservietter..

ORIGINAL: Sicily

Babyolje eller bare rent vann. De blir ikke "skitne" sånn som oss og har heller ikke syrekappen enda sånn som oss, så de er jo ekstra følsomme. 

ORIGINAL: Cathrine_86

Vi brukte både kluter og våtservietter, har aldri reagert på våtservitter, syns det er best å bruke det først for å vekk all dritten, så ta en runde med kluten etterpå [:)]

Og når vi var ute og farta gikk det stort sett i våtservietter ja! [:)]

samme her

Back
Topp