Dere som har barn som sover ute i vogn i bhg...

*BalleFlass*

Elsker forumet
Har dere EGNE soveklær? altså klær som KUN skal brukes til soving? eller er det slik at det ikke er så nøye HVA de tar på barna så lenge de er varme?

vi hadde ikke egne soveklær. De tok enten på jakke eller en fleece/ulldress, oppi posen.

Sover ikke lenger nå da, men hadde ikke egne soveklær nei.
Men han sov jo ikke i den klumpete dressen han leker i ute f.eks.

Nei, har ikke egne soveklær.

Nei, har ikke egne soveklær.

Nei pga jeg har en ulldress og ett fleecesett i bhg til lillemor. Så i dag når jeg leverte var de på vei ut, så jeg kledde på henne. Da tok jeg ulldressen under regntøyet, den ene ansatte ser rart på meg og sier: tar du ulldressen under regntøyet? jeg bare: ja? og den ansatte (ser fremdeles rart på meg) ååååhhja jeg trodde den bare var til å sove i jeg? jeg sa bare, nei det er ikke så nøye, ulldressen er bedre å ha under regntøyet synes jeg... men følte meg plutselig litt teit som om det var vanlig med egne soveklær?[:)]

Jeg leste feil jeg! Så ikke at det gjaldt barnehagebarn [:D]

Ikke egne soveklær nei, sender alltid med litt forskjellig av klær, tror de stort sett bruker ullbukse og ullgenser som han også bruker under dressen når han leker ute.

Ingen egne soveklær, men de tar på han ullbukse og ullegenser, og voksiposen da..

Oki...takk for svar jenter[:)] Da er det ikke jeg som er rar[:D]

De bruker jakkene de ellers bruker, dunjakker fra Sir Joseph. Verdens letteste varmeste jakker.
Veier 210 gram.
Det funker som soveposer, ellers har de vanlige bukser, men tepper oppi lammeposene og over[:)]

[:D]

ikke egne soveklær nei, vet de varierer med ull og fleece alt etter hvor kaldt det er.

Nei, ikke egne soveklær nei. Skulle tatt seg ut om de måtte skifte på alle barna før og etter soving?

Han har ett sett ullklær som brukes under dressen, og en ulldress som brukes til soving[;)]
Har også tynn hjelmlue i ull, ullsokker og tynne ullvotter som kun brukes til soving.
Synes det er veldig greit jeg, og de ansatte synes det er praktisk[:)]
Liker rene klær nedi posen, mulig jeg er litt rar der[8|]

ORIGINAL: 999

Nei, ikke egne soveklær nei. Skulle tatt seg ut om de måtte skifte på alle barna før og etter soving?

er vel ullklær som menes, er det ikke..?

de gjør det i barnehagen her! ungene har hver sin skuffe der de har soveklær [:)]

Min sover inne i barnehage da, i seng. Men de skifter på de før de legger de. De ville gjerne at jeg tok med pyjamas.. Hehe

ORIGINAL: kaosfest

Han har ett sett ullklær som brukes under dressen, og en ulldress som brukes til soving[;)]
Har også tynn hjelmlue i ull, ullsokker og tynne ullvotter som kun brukes til soving.
Synes det er veldig greit jeg, og de ansatte synes det er praktisk[:)]
Liker rene klær nedi posen, mulig jeg er litt rar der[8|]

Slik gjør vi det også!

ORIGINAL: nussnøff

vi hadde ikke egne soveklær. De tok enten på jakke eller en fleece/ulldress, oppi posen.

Back
Topp