Dere som har barn på rundt 1 år

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Hvordan sko har dere til barna deres? pris? og hvor er dem kjøpt?[:)]

Okay, jeg skal ha sko til junior, han går jo ikke, er så usikker på hvilke sko jeg skal kjøpe [&:] Vil liksom ikke at dem skal være så tunge, men vanntette og varme [:)]

Skofutex et eller annet (399,-) de er liksom allværsskoene da de tåler vann, vind og kulde, og er lette å ta på.
Et par brune ponnysko (399,-) som er "byskoene"
og gummistøvler, husker ikke hva de kostet. Så har hun noen finsko da, men det er kanskje ikke så aktuelt[:D]

Vi har ponny sko , Euro sko kr 299 eller 399 - men de bruker vi ikke ennå sia hu ikke går med sko (nylig begynt å gå alene)  + "vognsko" som jeg kaller de, sånne myke "sko" / tøfler hu bruker i vogna. Husker ikke hvor de ble kjøpt,kostet rundt 150 kroner og er kjempe varme !

Ok disse ponny skoene, er det noe som er for barn som ikke går også??

ORIGINAL: Rosapute

Puma joggesko som vi kjøpte i spania til ca 400kr, et par andre joggesko som jeg ikke husker merke eller pris på. Nå har vi kjøpt pony sympatex vintersko 500,- som vi kjøpte på eurosko[:)]

åhh di var søte da [:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

De ponny skoene vi har fått er iallefall lette og myke , regner med det er for de som kryper og går [:)]

ORIGINAL: Skjønningen

ORIGINAL: ~Lucky~

ponny er myke og lette [:)] jonathan fikk sine første da han krabbet og reiste seg litt opp, ser de er krabbet med for å si det sånn! men de ble ikke behandlet bra av han da [:D]

Okay, kanskje jeg skal gå for ett par slike da siden han ikke går, det virker jo som disse skal være lette, vanntette og varme [:)]

Uff dette er ikke enkelt [:D]

Erik begynte å gå for 3 uker siden ca og jeg har kjøpt Ponny Sport vintersko til han. I tillegg har han vanlige sko fra Ecco og ett par Cherrox og gummistøvler [:)]

Jeg ville kjøpt et par gode sko som holder han varm, selv om han ikke går nå så er det nok ikke lenge til uansett. Eneste er at det er ikke alle skoene som er gode å krype i, så om du vet at dere skal ut å leke i sanden feks så kan du jo ha slike fotposer på han frem til han begynner å gå selv.
(Jeg kjøpte et par fiiiiine, men så lærte hun seg å gå nærmest over natta så de blir nok ikke brukt[:(][:D])

Ungen minhar mange sko, men i bhg når han leker ute bruker han Coop friends sine, de er gode og varme. Også har han noen adidas og nike som vi bruker når han sitter i vognen osv.

Og min Nicholas går ikke enda, men han krabber veldig fint i alle de skoene.[:)]

jeg kjøpte hvite ponnysko til tobias til 17mai.. han krabbet bare rundt i de, så de er gode og slitte [:D]
Så har han arvet 2 par lette sko av nettemor sin vegar - ponny det også, joggesko og litt penere høstskolignende saker.. (de er litt store ennå, men han kan ha de med ullsokker i vogna når vi er i byen)..
Og så arvet han et par skofus vinterstøvler nå også av vegar - de bruker han hver dag i barnehagen.. Han krabber mest når de er ute, så det er viktig at de sitter fast på foten og ikke sklir av...

Kommer til å kjøpe viking cherroksliknende støvler når han går bedre utover vinteren - de er vannavstøtende og pustende, og lette.. koster vel 399 tror jeg..

Nå er Emma litt eldre enn 1 år, men hun bruker fortsatt de samme skoene. Vi kjøpte Gore-tex sko til henne da hun begynte hos dagmamma i februar. Vi kjøpte i str. 20, noe som var "litt" stort den gangen, nå er de akkurat passe [:D]

Skoene kostet 599,- på Barnas Hus. Litt dyre, men vi er veldig fornøyd med skoene. Hun har holdt seg varm og tørr på bena i snart 2 vintersesonger nå [:)] I tillegg til vinterskoene har hun et par med Ecco sandaler som hun fikk til 17. mai (husker ikke prisen), et par med billige Ole Brumm sko (149,- kr. på Din Sko), Adidas joggesko (gave) og gummistøvler.

Vi synes det er greit at skoene hun skal bruke mest har god kvalitet og passform, men kjøper gjerne billige sko som tilleggssko til spesielle anledninger [:)]

Disse skoene har jeg til sara.

Kjøpte de på skoringen til 649,-

har noen andre ecco sko som er mer til sommeren, kjøpt på skoringen 499,-

åsså har jeg kjøpt noen sko av en på nettet her, tror det var ponny sko.

Nike og Puma fritidsko (kjøpt på G-sport / Sportshuset)
I bhg har hun Kavat Sko (kjøpt på eurosko)
Støvler (kjøpt på barnas hus)
Vintersko fra Skofus (skoringen)

Back
Topp