Dere som har barn med på aktiviteter i idrettslag

*josefine*

Elsker forumet
Må dere selge noe, feks dopapir, kjeks ol?
Hvordan selger dere det ev. Kjører fra dør til dør, legger ut på FB eller selger bare til familie og venner?
 
Han selger fisk.

Vi sender sms til familien og spørr om noen er interessert.

Nå er han i korpset som i alle fall i fjor solgte toalettpapir. Blir vel å gjøre det samme med det.

Også kjøper vi en del selv
Av det vi tenger da.
 
Vi har solgt lodd for rideklubben :)

Når hu fikk på fotball skulle vi selge kaker, ulltøy og flaxlodd på bare det halve året, utrolig glad for at hu slutta :p
 
Selger lodd i speideren. De er ikke så dyre, så familien kjøper som regel det meste da.
 
Selger til familie
 
Jeg hadde ikke godtatt loddsalg ol. Jeg synes det er en uting å skal prakke på folk som har mer enn nok å gjøre i hverdagen. Kjøpepress er dessuten ufint.
 
Jeg hadde ikke godtatt loddsalg ol. Jeg synes det er en uting å skal prakke på folk som har mer enn nok å gjøre i hverdagen. Kjøpepress er dessuten ufint.
Her må vi selge dopapir til den nette sum av 350kr sekken :-( kjenner det er et stort irritasjonsmoment for min del, da vi ikke har all verdens familie eller stort nettverk å selge til. Får forøvrig storsekk med toalettpapir til 120kr på obs, så synes det er fryktelig dyrt!
 
Ikke enda, men er ikke glad i når folk ringer på for å selge alt mulig. I min tid solgte jeg lodd. Jeg var veldig sjenert. En gang brukte jeg noe av sparepengene mine for å kjøpe alle loddene selv så jeg slapp å gå fra dør til dør. Syns det var tortur
 
Hun går på ballett og de selger ikke noe. Men på jobb har vi gjerne kjøpt lodd, kaker, dopapir, julekalendere og div annet av kollegaer som har barn som må selge.
 
Lodd og sokker selger vi hver høst og vår.
Sokkene selges vil familie og venner og loddene går vi å selger i nabolaget
 
Her må vi selge dopapir til den nette sum av 350kr sekken :-( kjenner det er et stort irritasjonsmoment for min del, da vi ikke har all verdens familie eller stort nettverk å selge til. Får forøvrig storsekk med toalettpapir til 120kr på obs, så synes det er fryktelig dyrt!
Det er jo sykt og burde vært ulovlig. :(
 
Her må vi selge dopapir til den nette sum av 350kr sekken :-( kjenner det er et stort irritasjonsmoment for min del, da vi ikke har all verdens familie eller stort nettverk å selge til. Får forøvrig storsekk med toalettpapir til 120kr på obs, så synes det er fryktelig dyrt!
Dwt er ganske vanlig å selge
Vet det er lett å selge også selv uten familie å selle til
 
Vi har ingen familie i nærheten men å selge timg har aldri vært problem
For å slippe skyhøye avgifter i idrettslag wr man avhengig av dugnader
 
Eneste vi har vært borti her er at vi alle forpliktet oss til å kjøpe/selge minst ett av Lofotspillet, som ble ren inntekt for laget siden det er en reklamevariant av millionær sponset av lokale bedrifter.

Ellers må vi jo delta på å arrangere fotballturnering den gangen i året det foregår her ute.
 
Ikke vært noe vi må selge ennå:)
Men de litt eldre selger sånne bokser med karameller, kjeks ol,
 
Back
Topp