Dere som har barn med melkeallergi

**Bella**

Elsker forumet
Emil har hatt utslett siden fødselen etter hver amming. Har mistenkt melkeallergi hele veien siden storebror også hadde dette som baby (vokste det av seg i 1 års alderen). Da oppdaget vi det ikke før han begynte med grøt da han var 6 mnd. Denne gangen har lillebror hatt mye utslett og jeg ser nå at det blir værre etter mat. I kveld toppet det seg etter amming ca 3,5 time etter middag hvor vi hadde fiskegryte med masse melk og fløte i. Han gråt i 1 time i strekk og fikk masse masse utslett. Han gråter kanskje 10 min i døgnet så dette er UNORMALT for han. Fikk litt feber også. Nå er alt utslettet borte og jeg har tatt opp melk fra fyseren for å gi natt. Nesten 110 % sikker på at det er melkeallergi...

Hvordan reagerte deres små som har fått påvist melkeallergi? Med storebror var det så sykt tydelig for han hovnet opp og fikk masse utslett etter 3 skjeer grøt. Fader og.. nå har jeg sikkert fått en unge til med melkeallergi.. jaja.. null sjokolade til mor på et års tid da... :( [:-]

Ellinor fikk kolikk, men hun fikk mme og det er jo mye mer kumelk protein i, så hun ble jo helt ille... Men hun fikk veldig utslett, jeg kan legge inn bilde om du vil se!!

Hun hadde også til stadighet litt lett feber!!

christian gabriel.. hadde kolikk og skrek å skrek.. å spydde opp all mat etter vert måltid.. og utslett da...

kan jo høres litt ut som om minien din har fått d..

ORIGINAL: *Minibønna*

Ellinor fikk kolikk, men hun fikk mme og det er jo mye mer kumelk protein i, så hun ble jo helt ille... Men hun fikk veldig utslett, jeg kan legge inn bilde om du vil se!!

ja gjør det! :)

I morgen tidlig:D har gjester som sover der pcen står.. Om du har et tlf nummer kan jeg sende det på MMS.. Bare send meg pm du!!

Det finnes sjokolade uten melk[:D]

Back
Topp