dere som har barn med melkeallergi/intoleranse

lillevenn

Elsker forumet
Veldig forkortet historie:
Har en gutt som er mye syk, 21 mnd, har han væt kontinuerlig syk LENGE, usikker for alt glir i ett. Men halvannen mnd med feber ihvertfall. Inn og ut hos lege, sykehus, øre nese spesialist, og legevakt.. Det begynte med at de sa han hadde halsbetennelse, noe han har hatt mange av. Han var mye syk som baby også.
Til slutt på sykehuset var det noen som mente han kanskje har periodisk feber syndrom... så nå går han ihvertfall ikke på pencilin lenger, noe jeg er fornøyd med for pencilinen virker ikke.
Men gutten er fremdeles syk.
I helgen møtte jeg en clairvyoante (vet ikke hvordan det skrives) men tror det heter på godt norsk medium. What the heck. jeg spurte om han kunne fortelle meg eller noen på andre siden kunne fortelle meg hva som feilte han... bla bla bla.. han sa at jeg måtte holde han unna melkeprodukter. Noe som kanskje kan stemme siden han var urolig som barn og jeg gikk på melkefri diett og måtte gi han nan ha1, men ble bedre..

Men det jeg ikke får til å stemme er denne feberen han har hele tiden sammen med vond hals og avogtil snue, Nå denne gangen har han også en fæl hoste.

Har deres barn hatt feber i forbindelse med melkeallergi eller intoleranse?

lille gutten min har melkeallergi og han er 1 år og vi har prøvd å gi nan men fikk mage vondt og diare for 2 uker siden. fikk nutramigen på blå resept når han hva 2 mnd og da ordnet det seg, men tåler ikke enda melk. han har ikke hatt noe feber tror jeg, eller når vi ble sendt på sykehuset hadde han mye luft i magen og litt feber. men det hva da vi gikk over til nutramigen og etter det har han vært frisk gutt.

gutten min har allergi og går på Neocate. Han har og vært mye mye syk, med en feberperiode på 3 hele uker, og etter det av og på. Han var ikke plaget da han kun diet og jeg gikk ikke på melkefri kost.... om sykdom og allergi har en sammenheng-ikke godt å si.
Kan du ikke bare få tatt en prikktest av gutten? Da får du ihvertfal svar iløpet av noen minutter....

Snuppa har melkeallergi, men kan ikke si at de "symptomene" du nevner virker kjent..

Hun har faktisk vært forkjølet/småsyk noen ganger, og ikke etter at vi kuttet ut melkeprodukter- men vet ikke om det eren sammenheng eller bare tilfeldig.. Er ikke så lenge siden vi fant det ut..

Men jeg har faktisk LEST et sted at å kutte ut melk og melkeprodukter kunne hjelpe barn som var plaget med sykdommer i øre-/nese og svelg.. Men det var noe homeopatisk råd, hadde ikke noe med allergi å gjøre..

Back
Topp