Dere som har barn med atopisk eksem

ORIGINAL: *Mayen*

hmm eg har no phenamin både i tablett form og flytende til minsten...
og eg e fra bergen;)

e phenamin ennu i salg? hær får vi ikke tak i den længer. e gådd over tel phenergan, og e' ikke like førrnøyd med den :/

ORIGINAL: jcma

jenta mi har fått verre utslett til eldre ho blir,er det noen andre som har opplevd det??
trodde det kansje gjekk hin vegen[8|]

næi..sånn e det med min 7 åring å.
og vi merker spesielt forværringen fra vinter til neste vinter

Værre på vinter, ja.
Bruker olje (babyline) i badevannet, smører med aderma og bruker apolar (på resept fra lege) på flekkene når det er værst.

Tja hva skal man si, føler jeg har prøvd alt! Jeg har hatt det siden jeg var bitteliten, og eldstemann på 2år har det også. Jeg klør jo ihjel omtrent på vinteren, men heldigvis klør ikke junior. På junior bruker vi apolar, apolar med dekvalin, elocon når det er skikkelig ille. A-krem og Aderma og masse andre dyre kremer (føler egentlig at Spenol funker like bra... Altså nesten ikke i det hele tatt). Uparfymert vaskemiddel, bading max to ganger i uka. Siden han ikke klør, bruker han ull rett mot kroppen. Utslettene blir ikke verre av det her. Ull og bomull har jeg ikke tro på i det hele tatt, da er tolags Devold og Stillongs bedre synes jeg.

ORIGINAL: Pliiingrid

Tja hva skal man si, føler jeg har prøvd alt! Jeg har hatt det siden jeg var bitteliten, og eldstemann på 2år her har det også. Jeg klør jo ihjel omtrent på vinteren, men heldigvis klør ikke junior. På junior bruker vi apolar, apolar med dekvalin, elocon når det er skikkelig ille. A-krem og Aderma og masse andre dyre kremer (føler egentlig at Spenol funker like bra... Altså nesten ikke i det hele tatt). Uparfymert vaskemiddel, bading max to ganger i uka. Siden han ikke klør, bruker han ull rett mot kroppen. Utslettene blir ikke verre av det her. Ull og bomull har jeg ikke tro på i det hele tatt, da er tolags Devold og Stillongs bedre synes jeg.

husker ikke hva kremene heter- men vi bytter krem når det bikker over mot minus grader- da til samme merket men kuldekrem [:)]

Back
Topp