Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Destiny85
Ikke kjøp støvler, føler de "hemmer" ungen. Hu er jo i en alder hu holder på å lære å gå, da er det enklere med vannavisende sko! Bare et tips[;)]
ORIGINAL: lille_blomst
jeg jobber i barnehage og ser mange som ikke har nok forskjellig skiftetøy.
til min egen sønn sender jeg med:
- tøfler
- diverse skift.
- ekstra lue, ekstra votter.
- fleecetøy. (har reflex sitt todelte og reima sin hele dress)
- ulltøy.
- ullundertøy.
- ullsokker.
- sovelue! det er ikke noe godt å sove med en diger vinterlue oppi posen. blir tett og varmt.
- godt regntøy (mye holder ikke vannet ute, jeg går for reflex. supert). (jeg har også kjøpt sydvest med fleecefôr fra reflex)
- god utedress som holder vann og vind ute. bruker selv reima, og er så fornøyd med dem, men de koster litt. men de holder seg kjempefint og er slitesterke.
vil også anbefale å ha to sett regntøy nå om dagen. det må vaskes omtrent hver dag. vi har egentlig to sett av det meste, sånn at det aldri mangler noe i barnehagen.
gode utesko er også å anbefale. med god støtte. nå er det jo "sherox"-vær som jeg kaller det. for varmt med store vintersko nå om dagen. vil anbefale deg å ha sko selv om jenta di ikke går, mken driver og lærer. det er nemlig ikke lett for barna å lære seg å gå/stå ute med poser på føttene.