Dere som har barn i alderen 3-4 år..ang leggetid..

Har ei på 3, hun går 50% i bhg. 2 og 3 dager i uken.
Hun legger seg 18.30.
Det hender hun legger seg 18.15 eller 19 også.

Jenta mi er 4 år, hun går fult i bhg, hun er i seng kl 19 hver kveld, og sover til 07 om mårran, merker veldig fort på humøret om hun får mindre søvn, har lagt seg kl 19 i over 2 år, før det var den 18.30..

Han blir fire om et par uker, legger seg ca 1930. Og sover i tolv timer som regel. Og han går fullt i barneahge.

Har ei på 3 og en på 4.

De legger seg veldig variert for tiden. I helgene og dager de ikke skal i bhg kan de legge seg halv ni senest. Ellers er det egentlig syv på yngste og halv åtte på eldste, men da kan de og våkne i seks tiden.

Har en på 4, han har lagt seg klokken 19 så lenge jeg kan huske :)

mellom 19.30-20.00. går i barnehage.

Han går fult i Bhg i legger seg senest 19.30 om han ikke har duppet av i bilen på ettermiddagen om vi er ute og kjører.

Legger seg mellom 19 og 20.
Står opp kvart over 6.
Hvis de har fri står de opp en time senere.

Hun la og legger seg fortsatt kl 18.30-19, står opp kl 06 om jeg skal på dagvakt og ellers 7-8 om vi har fri eller jeg jobber ettermiddag.

Kan legge seg inntil 1 time senere i helgene, men jo seinere hu er i seng jo lenger tid bruker hu på å sovne. Hu er nå 5,5 år.

Har ei som nettopp har fylt 4, og ei som blir 3 i september. De legger seg kl 7 begge to, og går i barnehagen, ja. :)

4,5 nå men har lagt seg kl 20 siden vi begynte å ha fast leggetid, sover til ca 08.00 og har full plass i barnehagen men blir jo ikke levert når barnehagen åpner da. Spiser som regel frokost hjemme.

Jenta på 3,5 legger seg kl 19. Går i bhg.
Guten på 5,5 legger seg 19.30. Går i bhg

Blir fire i juli. Normal leggetid er 19 og han står opp rundt 0800. Jeg synes det er litt vannskelig å holde rutinene på sommeren, så det blir ofte litt seinere:)

Har to gutter, 3 og 4 år, 14 mnd mellom, og begge legges 18.30. De sover til 7.00-7.30. Begge går i i bhg. Det er kanskje litt tidlig, men det funker bra, legger jeg de senere så er de ofte våkne rundt 6.00...

Back
Topp