Dere som har barn fra før

ma1000

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
hvor gammel var barnet når du dro på langweekend uten barnet?

Var borte en natt når han var 5 mnd:happy: foreløpig har han ikke vært på overnatting mer enn en natt, og han har vært det bare to ganger! Han er 10 mnd idag!

Jeg dro bort i to netter når den ene var rett over 2 år, da var får hjemme med barna.

Ellers så har både jeg og min mann vært borte samtidig i 4 netter da ett av barna våre måtte på sykehuset i en annen landsdel. Da var minstemann på da 2.5 år hjemme i vårt hus med besteforeldre. Hadde aldri reist om det ikke var så viktig at begge var med, for ammingen røk etter den turen :-/

Tror han var rundt 8mnd første gangen han sov to netter borte. 4 mnd første gang han hadde en natt borte.

Jeg var borte to netter da hun var litt over 1,5 år. Vi har vært borte sammen 2 ulike netter, da hun var ca 2,5 år. Så totalt har jeg vel vært vekk fra hu 4 netter, hu er litt over 2,5 år. Jeg er glad vi ventet til hun var veldig klar til å bli passet av besteforeldre, det passet fint for oss. Selvom vi har fått høre av ganske mange at vi burde gjort det tidligere. Jeg synes generelt at foreldrene må kunne bestemme hva som er best for sitt barn uten at det skal bli kommentert av alle rundt. Vi kjenner barnet vårt best :Heartred

2 netter når hun var 1 år og 11mnd. Det var første gang hun var borte fra begge ❤️

Langweekend, hva er det?! Har vært borte to netter et par ganger, I forbindelse med jobb. Mini har da vært hjemme med pappaen. Første gang to netter var vel mini ca 2 år. Var borte en natt første gang da mini var 1 år og 5 mnd. Nå skal mini snart ha en hel helg med bestemor for første gang og nærmer seg tre år.

Alle er jo forskjellige, jeg har venner som har vært borte en helg fra baby på 4 mnd, og det har vært rett for de, selv om det ville være helt uaktuelt for meg :)

Vi har aldri vært borte mer enn en natt sammen, de er nå 6 og 3 år :bored: :hilarious:Vi har ikke så god tilgang til barnevakt, heller. Jeg var borte over natta første gang da de var ca 1.5.

Har variert med mine, men har vært borte to netter da ungen ca var 4 mnd.
Jeg er av de som tenker at dette er helt opp til hver og en, en er ikke dårlige foreldre om man er borte en natt eller to, det er resten som gjelder ;)

Han var hos besteforeldre en langhelg når han var 1 år og to mnd. Da ble det faktisk onsdag til mandag

Både jeg og mannen har vært borte flere dager og netter hver for oss, i forbindelse med jobb, kurs og konferanser. Mannen har vært borte i opptil en uke, jeg har foreløpig ikke vært borte mer enn 4 dager i strekk. Men det har alltid vært den andre av oss hjemme. Barnevakt i eget hus, mens vi begge har vært borte, har vi hatt en eller to ganger, og én gang har han sovet borte. Første gang vi hadde barnevakt hjemme var han ca 6 mnd, og han sov borte da han var 15 mnd. Skulle gjerne hatt barnevakt både lengre og oftere. Men har ikke så mange å spørre dessverre

Jeg ammet til hun var to år, så vi venta litt med å være borte fra henne. Hun fikk dra på besteforeldre ferie sommeren hun var to. Men det var bare noen dager. Nå er hun ofte hos besteforeldrene på overnatting. De bor ca 10mil unna oss, så vi bruker bare å dra dit på helgeovernattinger.

8måneder hadde vi langhelg (vårt eget bryllup, med kun venner). Gikk helt fint her

Begge hadde passert to år. Synes det var passelig. Storebror spurte ikke etter Mamma før på søndagen. Storkosa seg med Mormor.

Back
Topp