Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjente det ganske langt nede, kanskje omtrent en håndsbredde opp fra symfysebenet. Dette var rundt uke 16/17 om jeg husker riktig. Måtte ligge musestille på ryggen og kjenne etter.
Det var som noen veldig små, svake dult. Litt vanskelig å beskrive, men en helt magisk følelse!! Nærmeste jeg kommer å beskrive det er kanskje når du har luft i tarmene som du kjenner beveger seg. Bare myyyyyyyye svakere og langt nede. Tror folk kjenner det veldig forskjellig
jag har alltid kännt dem lättast om jag sitter skredderstilling med benen i kryss, gärna i soffan och lite sammenkröllad. I starten är det nästan mer en fornimnelse än en spark/dult liksom. Men inte strykende/svepende heller. Supersvårt å förklare, men den bästa förklaringen är nog som leamus, eller som en liten luftbubbla i tarmarna, fast längre ned och helt frem i magen...
Første gang jeg kjente det sist var i bilen, kjentes ut som en liten fisk slo med halen rett over skambeinet, var da midt i uke 14. Kjente flere små sprell og sommerfuglvinger fremover. Etterhvert gikk det over til tydelige spark, vridninger og glidende bevegelser man kunne følge på utsiden av magen.
Nå har jeg kjent såvidt litt fiskesprell to - tre ganger den siste uka. Med noen dagers mellomrom. Har kommet når jeg har sittet, og helt nederst i magen. Er 12+6.