Dere som har barn fra før

Oktober-baby ☺

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Dere som har barn fra før, opplever dere graviditeten forskjellige nå i forhold til tidligere? ☺ jeg har 2 fra før, og de 2 graviditetene var ganske ulike. Denne virker ganske lik den første. Tidlig ennå, men tenker i forhold til kvalme, svimmelhet, søvn osv..

Kan ikke huske at jeg var så oppblåst sist med treg mage og lukter mye bedre tidligere, sist var det kun at jeg ble veldig hormonell, så veldig ulikt frem til nå ihvertfall men er veldig tidlig fortsatt :)

Jeg kan ikke huske at jeg var så dårlig og kastet opp så mye de to andre gangene. Jeg kastet opp da og, men hadde gode perioder og var ikke spesielt dårlig før rundt uke 8. Denne gangen er jeg dårlig 90 % av døgnet og har vært skikkelig kvalm siden før jeg testet positivt. Ca 3+2. Ellers er har jeg de to andre gangen ikke taklet banan, pølse og laks..hehe. Det går helt fint nå, sliter mer med søtsaker denne gangen og mat og drikke uten noe særlig tyggemotstand :P eller med drikke mener jeg ting uten kullsyre så jeg skal kjøpe sodastream!

Forrige gang kastet jeg opp fra første positive test og hele svangerskapet, men denne gangen er jeg bare litt morgenkvalm :)

Jeg hadde så å si ingen symptomer før uke 6 med første - da begynte jeg å kaste opp. Med andre ble jeg svært humørsyk og fikk tidlig lyst på brus... Mannen reagerte med en gang. Nå har jeg nesten ingen symptomer igjen så regner med at det blir mer likt første gangen nå.

Back
Topp