Dere som har barn fra før

*dreamer*

Forumet er livet
Løfter dere barnet?

Datteren min trenger ikke å bæres så mye lenger, men noen ganger må hun løftes. Hun veier 11kg.
Det er vel mest med tanke på bekkenet at man ikke skal løfte, men jeg merker at jeg ikke er helt komfortabel med løfting fordet...

Ja, jeg løfter sønnen min når han trenger det ja. Han er vel 9 kg, å jeg kommer til å fortsette å løfte han:-)

Jeg tenker at så lenge vi ikke får vondt når vi løfter, så tror jeg det er helt greit å løfte våre små. De trenger jo å bli løfta opp litt nå og da;-) Men det er klart at hvis du får veldig vondt av det, så er det vel lurt å unngå det.

Slipper nok ikke unna å løfte. Har en stor gutt på ca 16-17 kg. Men selv om han er tre år, hender det han vil være liten og bæres. ;)

Unngår å løfta dei no .... men no e dei 6 og 3,5 år ... ;-) ...

Huska då eg var gravid med nr 2 .. då løfta eg førstejento heila tio ... har bilde frå eg var i veke 40.. då satt ho nesten *les nesten ,på magen :-)

Jenta på 11 mnd og ca 10 kilo løfter jeg såklart. Guttene på 4 og 5 løfter jeg ikke, rundt 20 kilo begge to. Men de klatrer opp på fanget når jeg sitter :-)

Back
Topp