Dere som har barn fra før

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Har dere samme symptomer denne gangen som da dere gikk gravid sist?

Her er det helt ulikt fra gutta. Med gutta merka jeg egentlig ikke så mye annet enn at mensen ikke kom, og at jeg fikk halsbrann ut i sv.skapet :)

Denne gangen var det to blødninger før mensen pluss mye kvalme og veldig trøtt...... Og kjæresten er totalt 110% sikker på at dette blir ei jente ;) han har ei jente ifra før og....

Jeg har en gutt fra før. Helt likt til nå. TRØTT men ellers ingenting. Var ikke kvalm et sekund sist svangerskap. Ikke til nå denne gang heller. :)

Det syntes jeg faktisk er litt vanskelig å si...har to jenter fra før og har vært kvalm (uten å spy) og veldig trøtt i begynnelsen på begge to. denne gangen har jeg det samme, bortsett fra at jeg kanskje ikke er så kvalm denne gangen...kanskje det er en gutt ;)

Nei det er så ulikt som det kan få blitt :p
Med begge jentene var jeg ikke kvalm og trøtt, og var godt på vei før jeg i det hele tatt ble oppmerksom på at jeg var gravid.
Denne gangen er jeg stuptrøtt, kvalmen kommer og går, og jeg kjenner det nedentil at noe strekker og vokser.
Det sies at det er jente når en er kvalm, men jeg vet ikke jeg..... Stemte ikke med de to forrige :p

Begge mine forrige svangerskap var HELT forskjellige!
Forskjellig mageform,
kvalm-ikke kvalm-
spying/ingen spying
opp 12 kg med ene/36 kg med andre
sykemeldt/ikke sykemeldt
trøtt/ikke trøtt
etc

Men var gutt begge gangene, så tror ærlig talt at det er tull å si at forskjellig svangerskap gir forskjellig kjønn!

Så langt er dette svangerskapet ganske likt de to forrige med tanke på symptomer, eller mangel på symptomer. De to første svangerskapene var ikke så ulike med tanke på min form, og jeg endte opp med en av hver, så jeg vil si at det er umulig å gjette for min del.

Helt likt med som førstemann, å det var gutt.. Så vet ikke denne gangen jeg..

Ikke likt..
Men jeg skal ikke påstå hardnakket at det er jente denne gang.. Jeg vet ikke hva jeg tror.

sist VISTE jeg at det var gutt.,

Ikke likt så langt. denne gangen er jeg ekstremt trøtt, men kjenner ikke antydning til bekkenvondt...
Kaviar har jeg vært veeldig glad i begge gangene, uten å egentlig være det til vanlig.
Denne gangen har jeg kastet opp 1 gang, men ikke spesielt kvalm ellers, forrige gang var jeg nok litt kvalm, men uten oppkast.

Jente sist, så det blir spennende å se hva det er nå :-)

Hmmm!
Litt likt, likevel ulikt! :)
Sist var jeg _superdårlig_! Innlagt på sykehus, dehydrert, kastet opp HELE døgnet, gikk med 12 kg før det stagnerte.

Nå er jeg veldig kvalm, kaster opp endel, men får i meg mat på ettermiddagen.

Sist hadde jeg halsbrann.
Nå også, men ikke så mye

Sist blødde jeg mye
hittil har jeg blødd litt

Sist fikk jeg mage sent
Nå har jeg mage tidlig

Sist hadde jeg en klar magefølelse fra testen var positiv
Nå har jeg ingen magefølelse!

Jeg har nok glemt litt hvordan de to forrige svangerskapene var, men de to var i hvertfall ganske like, og begge var jenter. Det jeg husker som jeg føler er litt annerledes nå er kvalmen. Jeg tror jeg var mere kvalm med jentene, jeg slet i hvertfall veldig med å spise. Denne gangen er jeg ikke så kvalm, men det kan rett og slett være at kvalmen kom senere med jentene. Da testet jeg positivt mye senere også.

Jeg har ikke noen spesiell følelse på hva det kan være denne gangen :)

Litt forskjell her og. Forrige gang stakk det mer i magen, jeg ble kvalm i uke 6, hadde ømme pupper som vokste noe sinnsykt i starten, kjempetrøtt og ingen blødning. Denne gangen er jeg like trøtt som sist, men kvalmen har holdt seg unna (merket litt på kvelden fra ca 7uker, men veldig lite), puppene er ikke øm eller vokser og jeg har blødd litt (Dvs litt brunrosa utflod).

Har ikke kommet så langt enda, så til nå har jeg ikke hatt noen symptomer ;) husker ikke når kvalmen begynte sist, men den vil jeg ikke ha denne gangen ;) ellers hadde jeg småblødninger i uke 5, og innimellom etter det. Har ikke hatt noen blødninger, og vil ikke ha det heller!

Jeg husker faktisk ikke, selv om det var i 2009-2010! er mye mer obs på ting nå, enn jeg var da :) tror at det er mye likt. Kvalmen kom rundt uke 5-6, så nå venter jeg bare på at den skal komme.....

helt identisk med forrige gang. :)

ble ei jente da, og magefølelsen sier jente denne gangen også...

Back
Topp