Dere som har barn fra før.....

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Når kom babyen din i forhold til termin?

Gutta mine kom 2 dager før og 3 dager etter termin.

9 og 2 dager over.. så håper nr 3 også holder seg mer mot termin en nr1 gjorde...

8 dager etter termin (ble satt i gang 6 dager over termin pga lite fostervann).

Gullet måtte få hjelp til å komme ut.
Ble satt i gang nær 14 dager over termin.

Snuppa kom 6 dager før termin :)

Satser på en gjentagelse av snuppa sin fødsel.
Den var rett og slett en drømmefødsel, over før jeg viste ordet av det, og oppe og hoppet selv bare minutter etterpå

Ble satt igang 7 dager over termin, men gullet kom ikke før 10 dager over. STRESS.
Men siden jeg hadde sv.skapsforgiftning (og jeg EGENTLIG skulle bli satt i gang 1 uke før termin (legene mente det ikke var så farlig å gå over.....)) blir jeg mest sannsynlig satt i gang før termin denne gang. Men hvem vet, legene på sykehuset her er jo litt merksnodige....

3 dager over termin. :) Det er alltid så spennende når det nærmer seg, når skjer det noe.... ;)

4 dager på overtid :)

Lille Snuppen kom 2 dager over og lille gutt kom 7 dager over.... Synes ikke det var gøy å gå en uke over så håper å slippe det igjen...

Fødselen startet av seg selv 3 dager før, og guttungen kom 1 dag før termin! :)

kom 3 dager over ul termin, men pleierne på sykehuse sa hun hadde logge over sin termin i magen siden hun flasset så av hud. å det stemmer med min termin for da var ho ti dager over......

Storesøster kom dagen etter termin og lillesøster kom 10 dager før termin.

Jeg ble satt i gang 14 dager over Termin. Håper fødselen starter av seg selv denne gangen og jeg slipper å gå så lenge over

Ble satt igang 12 dager etter termin, og gullet kom 13 dager over termin... En stor gutt og en vanskelig fødsel for en førstegangsfødene..

Riene startet på termindagen, men han ble født 2 dager etter termin

Back
Topp