dere som har barn fra før...

Isak kom 4 dager før termin. Ett vennepar gifter seg på termindatoen denne gang, så jeg håper virkelig på å gå en dag på overtid! :P

Åtte dager over termindatoen sist, så håper på åtte dager FØR denne gangen :p Men regner vel med å gå over nå også.

Jeg fikk min første datter på termim. Min andre datter fikk jeg 5 dager før emoticon

Han kom 2 uker før, og jeg regner med denne kommer før også:)

Vilhelm gullet mitt kom 6 dager før termin :)

Med førstemann ble jeg satt i gang to uker før termin, å nr 2 kom 8 dager over termin. Så blir spennende å se hvordan det blir denne gang. Det sies jo at nr 3 er en luring ;)

Fikk to dager etter termin, akkurat som legen min sa jeg ville...

Etter å ha gått med sterke kynnere i 5 døgn, kom han til slutt (etter 11 timer på fødestua) 3 dager før termin. :)

Gikk fire dager over

ble satt i gang 19 dager før termin pga svangerskapsforgiftning.

supernuppa skrev:
jeg fikk på termindatoen med første :)

Jeg og, helt perfekt 

3 dager før termin

Gikk 11 dager over med første. Med nr to beynte jeg med modnings akupunktur og strekking i livmorhalsen 3 uker før. Fikk da 3 dager over :) Vil gjerne ha på termin eller litt før denne gang takk. PYTON å gå på overitd......

Jeg er ikke gravid men førstemann kom 12 dager over tida og brukte 28 timer 
andremann kom 3 dager før :) og der brukte jeg 9 timer 

Lillegutt kom 4 dager før ul-terminen, men på mensterminen. Skal ha planlagt ks nå, så håper på at det ikke skjer noe før ks-datoen som jeg ikke vet noe om enda...

13 dager etter, ble satt igang!

Han kom 4 dager før termin, men jeg ble igangsatt..
Hadde gått med åpning lenge, og vannet hadde gått flere ganger og lå i flere lommer slik at det fylte seg oppigjen..

Gullet kom 4 dager etter termin

Back
Topp