Sikker på at du ikke har lavt blodtrykk?? (sympt du beskriver henger gjerne sammen med lavt blo.t)
Dette svangers. kan jeg ikke sammenlikne med det første da jeg med første lå strak fra august (ble gravid i juni) til slutten av januar pga at legene (japp byttet 3 ganger på de mnd for å få hjelp) ikke trodde jeg var syk...
Fakta var at jeg da de mnd hadde gått med en mycoplasma infeksjon (en variant av lungebetennelse) hele tiden samt at det året etter ble bevist sterk astma (nå kan en jo lure på om astmaen er en konsekvens av å gå så lenge med mycoen? men dette kan jeg ikke noe om)
MEN dette svangerskapet sliter jeg igjen med blodtrykket mitt og siden lavt blodrtykk er ett SUNNhets tegn så får jeg ikke noe hjelp.. Må bare få i meg nok drikke, nok salter, nok hvile (som om det går med jobb, omtrent alene ansvar for en på 2,5 år, hus, hund), og bruke den tiden jeg trenger på ting. Noe alle som har små barn eller er i jobb forstår at ikke alltid går så veldig godt an... :P
Så ja, svimmel, trøtt, gått med migrene liknende smerter den siste uken (også denne uken svigers har med prinsen på ferie), utslitt....
Om du kan sykemeldes?? Det kan du nok helt sikkert bli, er mor utslitt går det etterhvert over på barnet vel... ;)