Dere som har barn fra før?

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Hvor lang tid tok det før spira satt?

Her prøvd vi ikke akkurat, men gikk på første "forsøk" :-)
 
Aner ikke, for ingen av de var planlagtHe he. Nr 1 blei jeg gravid på p-sprøyter! Og nr 2 hadde vi oss i "sikre" perioder! he he!
 
Første forsøk

Men nå når vi prøver igjen, gikk det ikke på første forsøk, håper nå på andre forsøk om
1-1,5 ukers tid. SPENNENDE!!!!
 
OI!!! Hvorfor har jeg sååå lang side??? Noen som kan hjelpe?
 
satt på første forsøk. Hadde sex i en hel uke med eggløsning i midten. Ingen temping eller EL tester.. så det er det vi gjør nå også, så får vi se da... eller sambo reiser dagen etter jeg har EL så får se da om det går...
 
Til fruen med laaaang luke/rute, vet ikke hva jeg skal kalle det hehe. Jeg hadde maila administator eller noe, de vet sikkert hva du kan gjøre :)

Med første man testa jeg positivt 9dpo... håper på det samme denne gangen :P å dagen er i morgen hehe, å jeg har ingen tester i hus....iiik hehe
 
Første er p-pillebarn, andre satt på første forsøk og nr 3 har nå tatt et år.... Men nå blir det et juni-barn :))
 
Var ikkje heilt planlagt førstemann :-)
 
vi prøvde ikke noe særlig bare sluttet med prevensjon, men hadde ikke noe mer sex eller målrettet sex ift eggløsning. tror det klaffet på 2 syklusen om jeg ikke husker feil.
denne gangen var det ikke planlagt...
 
Med første barnet vårt klaffet det 5 måneder etter prevensjonsstopp. Andre barnet vårt klaffet det første måneden etter,å denne gangen klaffet det også første månede etter prevensjonsstopp. Så vi har liksom aldri "prøvd",selvom vi har ønsket alle barna. Men det skjedde når det skjedde,tenkte vi!
 
hei, lenge siden jeg har hvert her nå. nr 1 var det minipillene som ikke var så sikre, når elstemann var 6 mnd å jeg skulle få prevansjon.. vel kom ikke så langt... der kom nr 2 og. nå går jeg på p- plaster, men nå fikk jeg en svaaak strek i dag...
 
Hei.

Første gangen tok det 1 år og 10 (?) mnd, andre gangen gikk jeg på p-piller (var veldig flink til å glemme å ta dem), denne gangen tok det 5 mnd. :)
 
1. sengevals etter pilleslutt...
 
Førstemann satt på første forsøk, men vi brukte el-test da. Hadde bare sex en gang, og det var på positiv el-test. Nå satt det på 2.pp, selv om vi ikke prøvde helhjerta forrige pp.
 
Førstemann kom kanskje 3 pp etter pilleslutt, andremann kom omtrent før jeg var sluttet med mini-pillen. Å nå siste gang satt spiren etter 3 pp. Så vil si vi har vært heldige som har fått full klaff etter så kort tid, iallefall når man hører hvor mye rot p-piller o.l kan lageemoticon
 

Første "forsøk" begge gangene:) Ikke helt planlagt første gangen, mens nå hadde vi tenkt å begynne etterhvert:) Veldig glad for at vi har fått den skjønne jenta vår å at vi skal få oppleve det en gang til hvis alt går bra:) Føler meg veldig heldig jeg å:)
 
Back
Topp