dere som har barn fra før:)

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Har selv 2 gutter fra før, men med guttene så hadde jeg ingen symptomer på att jeg var gravid, eller noe...var bare trøtt hele tiden...men nå med nummer 3 så har jeg vært kvalm siden uke 4, trøtt, slapp,tissetrengt, sure oppstøt og ikke noe matlyst.

Hvordan har deres svangerskap vært? noe forskjell når det har vært gutt og jente?

Jeg har jentefølelse nå da, siden jeg iikke var dårlig med gutta

jeg fikk jente, og jeg hadde ingen symptomer, var litt tissatrengt i begynnelsen og ømme bryster. ellers ingenting.
nå er jeg små uggen, eller ikke noe spesielt, bare trøtt, tissetrengt og ømme bryster, og tror det blir jente nå også.

for leger og jordmødre sier jo att alle svangerskap er forkskjellige, blir jo glad uansett da for hvilket kjønn som skjuler seg i magen, men hadde jo vært kos med en liten jente siden vi har 2 gutter

alt er anderledes denne gang.. er kvalm sikkert 20 ganger for dagen, trøtt, veldig vondt i ryggen til tider, smålig bekkenløsninger.. jeg tror det blir gutt..

jeg er dårlig nå denne gangen, så jeg tror det blir jente her i gården

Jeg har en liten gutt på 22 mnd fra før så jeg kan bare referere til svangerskapet med han.

Men med han var jeg i super form de første 12-13 ukene, kjempe matlyst og kunne spise alt jeg kom over. Eneste jeg merket på da var disse murringene, ømme pupper, veldig trøtt og litt hodepine.
Da jeg bikket uke 12-13 kom kvalmen og den var der til han var ute. Var innlagt for å få intravenøst og greier. Var skikkelig gale! Jeg hadde det som kalles hyperemesis/ ekstrem svangerskapskvalme. Legen mente jeg reagerte på testosteronet som han skilte ut[8D]

Nå har jeg vært uggen, småkvalm helt siden uke 4, dårlig matlyst, de ømme puppene kom etterhvert, veldig trøtt, litt hodepine, men den største forskjellen er humøret og hvor mye jeg orker å være med på. Nå er jeg et skikkelig hormontroll, det skal ingenting for å gjøre meg sinna og irritert, og ingenting til for å få meg til å grine[:-] 

Har litt jentefølelse, men det spiller absolutt ingen rolle!![:D]

ORIGINAL: Mollå

Jeg har en liten gutt på 22 mnd fra før så jeg kan bare referere til svangerskapet med han.

Men med han var jeg i super form de første 12-13 ukene, kjempe matlyst og kunne spise alt jeg kom over. Eneste jeg merket på da var disse murringene, ømme pupper, veldig trøtt og litt hodepine.
Da jeg bikket uke 12-13 kom kvalmen og den var der til han var ute. Var innlagt for å få intravenøst og greier. Var skikkelig gale! Jeg hadde det som kalles hyperemesis/ ekstrem svangerskapskvalme. Legen mente jeg reagerte på testosteronet som han skilte ut[8D]

Nå har jeg vært uggen, småkvalm helt siden uke 4, dårlig matlyst, de ømme puppene kom etterhvert, veldig trøtt, litt hodepine, men den største forskjellen er humøret og hvor mye jeg orker å være med på. Nå er jeg et skikkelig hormontroll, det skal ingenting for å gjøre meg sinna og irritert, og ingenting til for å få meg til å grine[:-] 

Har litt jentefølelse, men det spiller absolutt ingen rolle!![:D]

huff, er akkurat slik jeg har det nå som du skriver helt nederst[:D]

kvalme begge gangene.

hmm...blir spennende og se hva som skjuler seg i magen min[:D]

jeg la langflat i 4 mnd sist det var rett før de la meg inn jeg klatre ikke verken mat eller drikke alt kom rett opp denn gangen er jeg kun litt kvalm tidlig på dagen og litt trøtt ellers merker jeg ikke noe.. men jeg tror det er så ulikt att man ikke kan si noe om kjønn basert på dette..

Jeg har en gutt på 18 måneder, og når jeg gikk gravid med han så hadde jeg nesten ingen syptomer.[:)] Det eneste jeg klare å huske er at jeg tisset mye og at magen vokste.[:)]
Denne gange så er jeg sykt kvalm og kaster opp, har ikke overskudd til noe som helst.[:'(]
Har vell egentlig ikke klart å få noe ordentlig magefølelse på hvilket kjønn det er, men har en liten anelse om at det er ei lita jente inni der.[:)]

Jeg fikk jente sist, og var helt fin hele svangerskapet. Nå er jeg litt mer uggen faktisk[8D] Eller kanskje jeg bare husker feil..[;)]

Da jeg var gravid med snuppa så hadde jeg "full pakke", med ettermiddagkvalme, trøtthet, tørst, tisset ofte, startende bekkenløsning fra uke 6 ca, masse stikkinger i magen, 2 blødninger.

Nå er jeg bare tørst, trøtt og litt kvalm innimellom. Bekkenløsninga kjenner jeg ikke noe til enda.*bank i bordet*

jeg lurer på om det er bekken løsninga jeg begynner å kjenne noe til for er veldig ofte sliten og verker i korsryggen og bekken[:'(]

Back
Topp