Dere som har barn fra før, hvilket kjønn?

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi har 2 gutter fra før og kjenner at det hadde vært litt ekstra stas med en lillesøster nå. Det blir siste så hadde vært gøy å ha begge deler :-) men blir selvfølgelig like glad for en lillebror da.
Men er det noen her som har 2 av samme kjønn og så motsatt kjønn på nummer 3?:-)

Har 3 gutter;)
Hehe, elsker det da og må gjerne komme en gutt nå også, men klart det hadde vært mer nytt og spennende med en jente.

Vi har en gutt fra før av :happy: For min del kan det gjerne komme en gutt til, men pappen i hus heller litt mer mot at han ønsker en jente. Vi blir selvfølgelig glad uansett :rolleyes:

har en gutt fra før av, kjenner det er trygt og fint med gutt så gjør ingenting med en til, men ei jenter er og like velkommen❤️

Har en gutt fra før. Blir glad for begge deler. Men hadde vært fint med en av hver. :)

Har en gutt fra før, kan gjerne bli en til :) eller en jente. Har ingenting å si. :happy:

Vi har to gutter. Magefølelsen min sier at det blir en gutt til, men jeg har ingen preferanser.

Last edited:
Har 2 jenter :) akkurat det samme hva som kommer denne gangen. De andre gangene har vi håpt på jenter :)

Har 2 jenter :) akkurat det samme hva som kommer denne gangen. De andre gangene har vi håpt på jenter :)

Akkurat sånn var det her også, håpet litt ekstra på gutt med første og egentlig andremann også, og så var vi ferdige med to barn og det var veldig praktiskt.

Men nå når det kom en liten overraskelse og jeg har gitt bort alt av babyklær til gutt allerede (har kun en del kjønnsnøytralt igjen som jeg skulle gi til ei venninne som ikke visste kjønnet, men tror jeg må beholde litt av det :-P)

Så nå kjenner jeg at det hadde vært veldig koselig med en lillesøster selv om en lillebror er like velkommen selvfølgelig ❤️

Vi har tre jenter fra før. Vi var ferdige, men så kom det en liten overraskelse i magen:) Spiller ingen rolle hva det blir. Men synes det er litt rart å tenke på om vi skulle få en gutt, da vi er så vandt med jenter. Kommer nok til å ville vite hva det blir på oul;) Jeg blir mer bekymret for hver graviditet, så håper alt er bra:Heartred

Har 3 gutar og 1 jente. Ingen spesielle ønsker om kjønn, men meir og meir bekymra for om alt er bra med babyen for kvart svangerskap.
Å trur eg blir like bekymra denne gongen, sjølv om det blei ein overaskelse.

Vi har ei jente fra før, og ser for oss det nå også. Blir veldig glad om det kommer gutt, bare litt vanskeligere å se for seg når vi alt har ei jente.

VI har en jente, og sånn klesmessig siden vi har alt, så hadde det vært fint med en jente til.
Men hadde også være moro med en gutt.
Uansett blir vi glade :) Gjerne en av hver :p:hilarious:

Har en gutt fra før. Har alltid sett for meg å få en jente, så har en følelse av at det er en jente. Blir glad uansett :-)

Har 2 jenter fra før, og dermed dobbelt opp av mye jenteklær, så det hadde egentlig vært litt praktisk med enda ei jente. Dessuten sliter jeg litt med guttenavn :p men det hadde vært veldig stas med en lillebror :Heartred

Har gutt fra før. Alltid trodd jeg kom til å få jente først (uten noen grunn eller ønske). Hadde vært trygt med en gutt til og spennende med jente. Men kjenner helt ærlig at jeg ikke har så store preferanser. Håper bare alt går bra ❤️

Har to jenter fra før.
For meg er det akkurat det samme hva det blir denne gangen, men tenker nok at det hadde vært ekstra stas for far med en lillebror :Heartblue Selv om han helt sikkert blir veldig glad uansett altså.

Jeg har gutt fra før, og tar gjerne i mot en gutt til. Har en ide om at man kommer nærmere søsken som er av samme kjønn, iallfall når de er tette. Og så har jeg alltid sett på meg selv som en guttemamma. Men jeg tar gladelig i mot en jente også, selv om det er litt mer skummelt når man er vant med gutt :woot:

Jeg har 3 gutter :love7 elsker rollen min som guttemamma til den lille trekløveren min. Har en magefølelse på at denne spiren også er en gutt :dummy::) men hadde vært veldig stas og spennende med en liten prinsesse jeg kunne dullet med :dummy1: :shy::shy:

Back
Topp