Dere som har barn fra før - babymage

Nephertiti

Blir kjent med forumet
Hvordan er magene deres?? Jeg har en sønn på 8 mnd, og la på meg over 20 kg i det svangerskapet, som overhodet ikke har kommet av ennå... Nå er jeg 8 uker på vei, og føler jeg har fått skikkelig babymage allerede!! Er det mulig, eller er det bare fettet som har sentrert seg foran på magen... (jeg har mest fett på rumpe og lår...) Jeg må jo gå med kjempeoversize gensere for at folk ikke skal skjønne noe!!!

Hvordan er magene deres???

Magen min høres ut som din...føler virkelig at alt har lagt seg forran der...litt tidlig synes jeg...

Når det er så kort siden sist du var gravid tror jeg magen kommer mye raskere;) både fordi livmoren vokser før og fordi magemusklene ikke har rent å stramme seg helt.. Jeg mener å ha lest det en plass:)

Ser ut som jeg også er kjempegravid :P Jeg hadde neesten flat mage. så ble jeg skikkelig oppblåst da jeg ble gravid. skikkelig rund mage liksom. umulig og trekke den inn.. hehe. jente mi er snart 11 mnd btw ;)

Ser ut som jeg er 6 måneder på vei :oops: er bare 7 måneder siden jeg fødte og har et mindre kledelig forkle som plutselig har blitt strammere.

Her er det ingen forskjell, men er jo snart 3 år siden jeg fødte! Så kommer nok fortere når du har så tette svskap :)

Vises ikke enda til meg, men det er en stund siden vi fikk barn nå. snart 6 og 8 år siden.

Her er det som måtte være babymage godt gjemt under "muffinstoppen" min. Tror det er flere mnd til det vises noe på meg denne gangen.

Her vises det ikke enda, jeg er ofte oppblåst, men ikke hele tiden. Det vises nok, som flere sier over her, at du har to tette svangerskap. Jeg fødte sist for over 3 år siden og kroppen har kommet seg helt fra det.

Nå er ikke jeg akkurat så veldig tynn fra før, men magen min er rundere om kvelden. På morgenen er den gjerne litt "flatere" , men det har nok noe med at jeg sikkert er oppblåst på kveldstid. Gleder meg til det kommer babymage :D

I morgen fyller datteren min 1 år :) Har ikke ordentlig gravidmage enda, men blir veldig oppblåst utover ettermiddag/kveld og takler ikke å gå med stramme bukser. Tror nok ikke det er mange ukene før magen begynner å vokse ordentlig siden det er såpass kort tid siden forrige svangerskap.

Jeg fikk et lite forkle etter forrigemann, og det vises allerede at det litt "utstrekt" allerede :) Kjenner at buksene strammer ubehagelig nederst i magen. Likevel klarer jeg fint å skjule det. Er jo overvektig fra før, så tror ikke noen reagerer på at magen er pittelitt rundere nederst nå enn den var for et par mnd siden ;)

Min ble veldig lik som den var før svabgerskapet ca to uker etter fødselen sist...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Flat, 2 1/2 år siden fødsel:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dere som har barn som er 7-8-9 mnd gamle nå...gled dere, det er så kjekt når de er så tette!!! Vi har to stk med 16 mnd mellom, helt fantastisk :-)

Nå er ikke jeg akkurat så veldig tynn fra før, men magen min er rundere om kvelden. På morgenen er den gjerne litt "flatere" , men det har nok noe med at jeg sikkert er oppblåst på kveldstid. Gleder meg til det kommer babymage :D
Akkurat slik har jeg det også :)

Dere som har barn som er 7-8-9 mnd gamle nå...gled dere, det er så kjekt når de er så tette!!! Vi har to stk med 16 mnd mellom, helt fantastisk :-)
Her blir det 18 mnd imellom, så veldig godt å høre :) gleder meg masse, så håper dette går rette veien :)

Back
Topp