Dere som har barn av samme kjønn

Pin-up

Forumet er livet
Hvis du bare har gutter, savner du å ha jenter og omvendt?

Jeg har to gutter og er strålende fornøyd med det, vi er enige om at vi har de barna vi skal ha. Føler imidlertid av og til at omverdenen tar for gitt at jeg ikke er ferdig eller at jeg savner å få en liten jente i tillegg.

Jeg har tre gutter + en bonusgutt...savner overhodet ikke å ha en jente..hvorfor skal jeg det? Jeg har jo verdens fineste sønner <3

Har 2 jenter og er fornøyd med det:) har ikke noe savn etter gutt! ( har aldri hvert noe spesielt ønske for hva det skulle bli. Men veldig glad for at det ble 2 av samme kjønn! )

Jeg har 3 gutter og savner ingenting:D
Her lurer også folk på når fjerdemann kommer, for jeg må jo ha en jente?!?:rolleyes: Må ikke det, jeg:p

• Liker
Reactions: BMC
Jeg venter jente nr to og er strålende fornøyd. Tett i alder og kommer til å få mye glede av hverandre gjennom hele livet. Vi ønsker ikke flere barn.

Nei, savner ikke å ha jente. Hadde heller ikke noe ønske om det ene eller andre da jeg gikk gravid.

Er veldig fornøyd med guttene jeg har :Heartblue:Heartblue
Prøve å oppdra dem til å bli staute, kjekke karer så de får med seg noen hyggelige svigerdøtre hjem etter hvert.

Jeg har to jenter. Jeg føler også på den at de rundt ønsker vi skal ha en gutt. Akkurat som ikke sjansen er uansett 50% for enda ei jente liksom? :p
Nei, kjenner ikke en plass at jeg savner en gutt. Jeg er jentemamma ;)

Har to gutter og har vel et lite håp om at nr tre blir jente. Men skal uansett ikke ha flere enn tre (hadde villet ha det uansett kjønn på de to andre) og kommer fint til å slå meg til ro med tre gutter og :-)

Vi har bare gutter og er meget fornøyd med det <3
Vi har det så fint sammen og jeg er så lite jentete du kan få det så jeg føler jeg passer mye bedre til å være guttemamma enn jentemamma :)
Ingen savn eller ønske her hvertfall

Jeg venter jente nr to, og er igrunnen veldig fornøyd med det :)
Og så er det jo så praktisk ifht å arve klær o.l. :D

Men om nr to hadde vist seg å være en gutt, så hadde jeg selvsagt vært glad for det også!

Har to gutter og er veldig fornøyd med det :) Jeg har aldri følt noe savn etter ei jente, er bare veldig takknemlig for de to flotte guttene jeg har <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to jenter. Skulle vi hatt flere hadde jeg gjerne fått en jente til :) Mannen tanker som meg, ikke noe behov for en gutt til i familien. Spørs om han er miljøskadet med to eldre søstre og onkel til jente som bare er 5 år yngre:p

Jeg ville ikke automatisk tenkt slik om andre nei, og jeg vet at det er det samme for meg om jeg får to jenter. Men samtidig så har jeg lest noe om at statistisk ser man at det er nettopp familier med samme kjønn på de to eldste barna som får nr. 3, så det er kanskje slik for noen da. ;)

Har to gutter og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Blir "litt" irritert når folk ikke spør om vi skal få nr 3, for vi må jo ha ei jente også!

Har straks tre gutter :D savner jo ikke å ha en jente, da jeg ikke har hatt det, så vet jo ikke hva det vil si. :p Jeg mener jo det at kjønnet har lite å si, er jo ungens personlighet man er glad i, ikke kjønnet :)

men når det er sagt så har jeg alltid tenkt at jeg skal bli mormor(min favorittperson i oppveksten), og om ikke nr4(om vi får en til) blir en jente, så blir jeg jo aldri det, og akkurat den tanken gjør meg litt trist. For jeg føler farmødre ikke er så involvert som mormødre.

Har straks tre gutter :D savner jo ikke å ha en jente, da jeg ikke har hatt det, så vet jo ikke hva det vil si. :p Jeg mener jo det at kjønnet har lite å si, er jo ungens personlighet man er glad i, ikke kjønnet :)

men når det er sagt så har jeg alltid tenkt at jeg skal bli mormor(min favorittperson i oppveksten), og om ikke nr4(om vi får en til) blir en jente, så blir jeg jo aldri det, og akkurat den tanken gjør meg litt trist. For jeg føler farmødre ikke er så involvert som mormødre.
Her er farmoren den som er mest involvert :) Så jeg tenker det har nok mer med hvordan svigermødre/døtre trives sammen. Her har hu unga minst en gang i uka. Utenom det blir det spontane pikniker og kinoturer/bingoturer og innimellom helgeturer ;) Jeg selv er også vokst opp mer eller mindre med å være hele sommrene hos min farmor og har alltid vært veldig nære de :) Mine har hvertfall ett ekstremt nært bånd til sin farmor. :)

Har en gutt og venter min andre om seks uker. Ønsker meg flere barn men kjenner ikke at jeg savner å ha jente eller ønsker det noe sterkere enn gutt ved fremtidige "sjangser". Ville sikkert vært kjempegøy å få ei jente å dulle med, å som kan bruke kjolene jeg hadde da jeg var lita osv.. men nå er gutten min så vidunderlig, og jeg er sikker på neste (og muligens neste deretter) blir like herlige som han! Klarer egentlig ikke å se for meg, meg selv som noe annet enn guttemamma heller, så jeg trives veldig godt slik det er og slik det nå blir :D <3

To gutter og mangler ingen ting :) men omverden gjør. Skjønner ikke hvorfor folk skal komme med de kommentarene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to gutter og er kjempefornøyd med de. Men det hender engang i blant at jeg kunne ønske at jeg hadde en jente. Disse tankene kommer som regel når jeg er på kleshopping og ikke finne noe jeg syns er fint til guttene mine, men ser masse fine jenteklær.

Back
Topp