Dere som har "bakovervendte barn" på ca 3 år..

Bleiemos

Forumet er livet
Har de noen gang spurt om å få sitte fremovervendt, eller har dere noen gang forklart dem hvorfor de sitter bakover?

Bare lurer altså, min er jo ikke så gammel ennå. Men er det feil å forklare dem at det er tryggest dersom ulykker, blir de bare redde da? Eller er det best å si at "sånn er det bare"..?

Min er bare mellom 2,5 og 3 år da.. Har aldri sittet noen annen vei, så er vel det mest naturlige.. Tror ikke det blir så mye spørsmål heller så lenge det alltid har vært sånn..

B er riktignok bare to år, men han siter forovervendt i farens bil, bakovervendt hos meg.
Han har spurt om å snu setet EN gang, og da sa jeg bare "nei, det er bedre å sitte bakover når man er liten" Han godtok det, og har ikke spurt om det siden.

(jeg får ikke faren til å ha han bakovervendt)

ORIGINAL: Lillegullet 07

Min er bare mellom 2,5 og 3 år da.. Har aldri sittet noen annen vei, så er vel det mest naturlige.. Tror ikke det blir så mye spørsmål heller så lenge det alltid har vært sånn..

Nå er jenta mi over 4år og sitter fortsatt bakovervendt de få gangene vi kjører bil. Hun har enda ikke spurt om å bli snudd.[:)]

Frøkna har aldri lurt på hvorfor hun skal sitte bakovervendt - hun påstår at vi sitter bak i bilen og at hun sitter fremme...

ORIGINAL: lenemor

Frøkna har aldri lurt på hvorfor hun skal sitte bakovervendt - hun påstår at vi sitter bak i bilen og at hun sitter fremme...

Heheheh, herlig!!![:D]

snuppa mi satt jo forovervendt før, men snudde ho for ca 1 mnd siden. hun fyller tre år om 3 mnd.
hun finner seg i det, ikke noe klaging, og ho var jo vandt til å sitte andre veien. flinke jenta mi[:)]

ORIGINAL: Lillegullet 07

Samme her [:)]

Back
Topp