Dere som har badekar

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Vi har planer om å pusse opp badet etterhvert, og klarer ikke helt å bestemme oss for om vi vil ha badekar. På en måte virker det kjempe deilig, men samtidig så er jeg redd det omtrent ikke kommer til å bli brukt noe særlig.......

Så dere som har det, bruker dere det mye???

Jeg hadde i ett år, og det ble brukt 2 ganger av meg og ca annen hver dag av vesla.. Veldig kjekt å ha når man har for små barn til dusj og samtidig for stor for vanlig badebalje. Men utenom det har jeg absolutt ikke noe bruk for det..

Gå for begge deler! Sønnen min bruker badekarret nesten daglig, men vi voksne bruker mest dusjen. Kunne ikke vært foruten noen av delene :) men jeg liker ikke å bade da, føler meg møkkete etterpå., man blir jo ikke ren av det liksom. Så etter bad så må man dusjes uansett :p

Gutta bader hver eneste kveld, og koser seg oppi der!
Kunne ikke klart oss uten...

Badekar og barn er lik fredet.. Ikke rør badekaret mitt:)

Når vi en dag får stort bad, ønsker jeg meg en sånn badekardusj;)

I hverdagen dusjer vi voksne mest, men jeg elsker å synke ned i varmt vann og glemme hverdagen litt:)

Vi har både badekar og dusj. Jeg ville ikke vært foruten badekaret, vi bruker det hele tiden til barna. 

Vi har begge deler og digger det. Ungene bader mest, men jeg bader innimellom selv også og det er luksus :)

Har begge deler, både badekar og dusj, da vi har to bad. Badekaret brukes daglig og ville ALDRI vært det foruten.

VI bruker det mye!
Eller, mest guttungen og jeg da. 
Mannen har ikke brukt det så veldig mye, men han har tatt ett og annet bad sammen med guttungen. 
Jeg elsker dg nå som jeg er høygravid og lite bevegelig! Er utrolig deilig. 
Og enda greiere synes jeg det blir nå som vi får to barn og når minstemann blir større og de kan bade sammen! =) 
Guttungen bader 1-2 ganger i uken, dusjer ellers.

Vi skal pusse opp badet i 2.etg nå, og vi skal ha både dusj og badekar. Med to små barn, hvorav en omtrent har vokst ut av balja, og hater å dusje, så gleder jeg meg til å få badekar. Men du må jo vurdere behovet ditt og kanskje også plassen?

Amorosa skrev:
Vi skal pusse opp badet i 2.etg nå, og vi skal ha både dusj og badekar. Med to små barn, hvorav en omtrent har vokst ut av balja, og hater å dusje, så gleder jeg meg til å få badekar. Men du må jo vurdere behovet ditt og kanskje også plassen?

Badet er ca 15kvm, så plass er det. Ungene her er 3,4 og 6 år og de koser seg i dusjen. Bare tenker på at det hadde vært deilig å hatt et badekar, men hvis det ikke blir brukt så er det kjedelig å bruke en haug med tusenlapper på det. Da kan vi heller få mere skaper, og større plass til å bevege oss på....... *hvorfor skal det være så vanskelig å bestemme seg* :)

Badekar er gull verdt til barn, i min erfaring, og lite i bruk blandt de voksne.
Jeg tror jeg har brukt karet 2-3 ganger på 2 år, mens Jr. bader flere ganger i uka og ELSKER det. :)
Har dusj i karet som jeg bruker.

Vi skal også pusse opp bad og jeg har lagt ned krav om badekar..! Tenker at det blir så mye enklere og bare duppe ungene nedi karet enn å sitte utenfor dusjen på gulvet og passe på.. Spesielt nå når det kommer en liten en. 4 åringen min koser seg alene i dusjen han, men han vil jo også leke litt, og det blir gjerne mer økonomisk med badekar. At vannet ikke står og renner..

Selv blir jeg kvalm av å ligge i badekar, men en gang inni mellom, gjerne med noen tente stearinlys og et glass rødvin(når det igjen skulle bli mulig), joda.. jeg skulle nok fått brukt det 

Vi måtte velge mellom badekar og dusj, og vi valgte badekar. Jeg savner selvfølgelig å ha en dusj, men det er verdt det!!Barna bader 1-3 ganger i uka, jeg 1-2 ganger i uka og mannen 1-2 ganger i uka:) Blir mye brukt ja!

Har dere vanlig badekar eller boble?

Vi har badekar uten boble på loftet. Heilt klart vorte mykje brukt! Mykje brukat av vesla, og av oss vaksne. Hadde ikkje vore foruten det badekaret

Vi bruker det endel til snuppa, hun elsker å bade og kan holde på i timesvis om hun føler for det. Så det blir brukt 2-3 ganger  uka kanskje. 
Vi har forøvrig også en "badefunksjon" i dusjen, så har vi ikke sååå god tid, bruker vi heller den. Badekaret sto her da vi flyttet inn, er ikke sikker jeg hadde valgt det om jeg fikk bestemme selv... :p

Vi har hatt det det siste året (så fra storebror var 1.5) og nå kan endelig lillebror (8mnd) sitte der sammen med han, syns det er ganske fint å ha det mtp. dem, de syns det er kjempegøy! Jeg og samboeren min bruker det minimalt og den gangen vi har penger til å ta badet så skal vi ikke ha badekaret der lenger. Hadde dusj der vi bodde før og storebror likte jo den, dusja for seg selv :p Men begge deler er sikkert fint og!

Vi har to bad, og badekaret står på badet i underetasjen som vi ikke bruker særlig ofte. Blir sjelden brukt.. selvfølgelig vil dattera vår bade av og til, men som oftest så tar vi en kjapp dusj istedetfor... så for vår del hadde det ikke vært noe savn å ikke hatt badekar.

Badekar er elsket her. Vi har både badekar og dusj da, og bruker begge deler. Ungene bader masse. Når det gjelder oss, så er det nok mest dusjen vi bruker ;) 

Back
Topp