Dere som har babynest...

Neptun80

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvor lenge ser dere for dere å bruke det? De vokser jo fort i lengden, så må knyte opp snart. Men ser for meg at de kan ha nestet lenge. Hva gjør dere?
 
Vi brukte det til hun var 2,5 tror jeg. Da var hun for bredd og for lang. Men nå var ikke nestet hennes 80 cm langt da
 
Vi har allerede måttet åpne opp i bunn av vår, men den fungerer like fint. Lagte etter Stoff og Stil sitt mønster, og den er litt kortere enn mange. Regner med å sy en slange til bruk rundt sommerstid. Merker at han fortsatt trenger den tryggheten om natten :)
 
Vi bruker nestet enda, men det begynner å bli kort :) planen er å sy en slange som han kan ha i senga. Hvis det drøyer ut så kan vi bruke ammeputa :)
 
Vi bruker det fortsatt :) hun er 4,5 mnd. Må nok åpne opp i bunnen snart for det begynner å bli litt lite :)
 
Bruker et hjemmesydd nest. Må åpne i enden nå. Vet ikke om vi kommer til å bruke det så mye lenger enn til hun er 5 mndr.
 
Ja her har vi knytt opp nederst, og kommer til å bruke det så lenge hun trives med det. Vurderer å sy en større etterhvert, og improvisere litt med å øke lengde og bredde på mønsteret ;-) Blir fem mnd på fredag 1.mai :-D
 
Jeg bruker nestet enda i sprinkelsenga, har knytta det opp, lenge siden han ble for lang til det :p vi har ikke sengekant enda, så jeg må vel snart få somla meg til å kjøpe det :) han ble 5måneder 28april.
 
Back
Topp