Dere som har babynest...

JPSK

Elsker forumet
Har babyene deres vokst ut av de også?

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt tidlig vel? Venninna mi fikk barn i november og bruker sitt fortsatt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jenta mi har føttene utfor i sitt nest. Vurderer å sy et nytt som er litt større. Hun liker det så godt, men er redd kantene er litt lave.

Mi er forsatt ganske liten ennda. Er 10 uker og 3435 gram og ca 50cm, så her er det forsatt god plass :) Nen nå skal det sies at hun ble født 5 uker før tiden og var 2325 gram og 44 cm når hun ble født :)

Ja, gutten min er bare 5 og en halv uke, og bruker body i str 62 :O så babynestet er blitt åpent for lengst ;)

Har åpnet det i bunnen da det begynte å bli knapt på lengden :)

Vi har også åpnet i bunnen, to måneder gml men fortsatt str 56

Åpnet det i bunnen han er 6 uker og bortimot 6 kg og er vel rundt 60 cm.. han bruker 62-68 i klær!

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Ja altså er bare at beina er langt utenfor... Skulle ønske vi sydde det lengre. Har åpnet det nede vi også, vesla bruker str 56-62. Hun er 2 mnd, og veier godt over 5 kg.

Min mini passer fortsatt i nestet.. Han er 4 uker, men snart 5 kg. Mulig det er forskjellige størrelser på de når de er hjemmelaget da..

Passer det fortsatt han her også. Han er snart 6 uker gammel :)
Men han liker kun å ligge på meg eller rett ved siden av.. så det blir ikke mye brukt :s

Passer det fortsatt han her også. Han er snart 6 uker gammel :)
Men han liker kun å ligge på meg eller rett ved siden av.. så det blir ikke mye brukt :s

Kjenner til det problemet :P den lille trøbbelmakeren min er snart syv uker og har enda tilgode å sove i sengen sin.. han sover på brystet mitt eller rett ved siden av meg når eg ligger på siden... :P bruker av og til babynest dersom han er lys våken og i godt humør og klarer å ligge på sofaen ved siden av meg :P

Godt jeg ikke er alene :p
Han sover i senga sammen med meg også, nektet å sove i sin egen når vi kom fra sykehuset. Har ikke orket å prøvd han i sin egen seng flere ganger heller, praktisk å samsove når jeg ammer fant jeg ut :p
Så mor er vell litt avhengig av kosen hun og :p

Her sover vesla i egen seng til hun våkner klokken 5 om morgenen. Da er ikke jeg klar for å stå opp, så da får hun bare ny bleie og pupp til hun sovner ved siden av meg. I dag sov vi til klokken 11. Det var deilig.

Når dere sier at babyen ikke vil sove i egen seng, mener dere om natta eller generelt? Babyen min sover i dobbeltsenga vår om natta, men på dagen sover hun gjerne i kurven sin eller i babynestet i sofaen.
Får henne til å sovne av seg selv i kurven også, det er noe vi øver på nå for tiden:) Jeg blir så stolt hver gang jeg får det til:)

På dagtid våkner han om jeg legger han i vugga.. Noen ganger sover han en stund, og da juuubler jeg :-p
Men da finner jeg jo på ting som må gjøres så føles ut som at han bare sov i sånn 2 min uansett. Haha :)

Når dere sier at babyen ikke vil sove i egen seng, mener dere om natta eller generelt? Babyen min sover i dobbeltsenga vår om natta, men på dagen sover hun gjerne i kurven sin eller i babynestet i sofaen.
Får henne til å sovne av seg selv i kurven også, det er noe vi øver på nå for tiden:) Jeg blir så stolt hver gang jeg får det til:)

Generelt, han sover kun på fanget mitt eller på brystet mitt om natten.. så er glad eg bor hos foreldrene mine, for eg får ikkje gjort så mye om dagene...

Bruker det enda,men begynner å bli for lang er 2 mnd :)

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Bruker det litt enda, han liker fortsatt å ligge "pakket inn" ;)
Ser at han begynner å bli litt lang for nestet nå da, men han krøker seg sammen og legger seg til rette (knytter jo bare opp i enden).

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp