Dere som har babyjogger city elite

GI JANE

Blir kjent med forumet
Jeg har allerede vogna men må kjøpe bag, regntrekk og myggnett. Jeg lurte på en ting kan man bruke regntrekket og myggnettet på baggen også eller må man kjøpe 2 forskjellige? Beklager dumme spørsmål men det er mitt første så jeg er helt grønn ;)

Lurer på det samme :)
Jeg har også kjøpt den vogna men mangler regntrekk (myggnett har jeg fra tidligere).
Men de har tilbud på babybanden.no denne uken (på babyjogger og alt av tilbehør ) :D

Vi har, men har ikke prøvd kombi med bag, da baggen er nyinnkjøpt, det må vel gå an, men jeg burde prøve det

Skulle akkurat bruke tilbudet i babybanden.no og kjøpe sort deluxe bag men da har de ikke den fargen på lager og de får de ikke før i mai :(

Sniker fra mai. Har denne vogna med bag og har fått tips fra flere hold om tinkafu sitt, både regntrekk og insektnett, fungerer på både bag og sportsdel og bedre enn mange av alternativene ifølge de jeg kjenner som har prøvd flere :)

Vi vurderer baby jogger søskenvogn på komplett.no, vi har single vogn fra før. Har bag innkjøpt alt. Noen med erfaringer med Babyjogger City Mini GT Dobbel?
Må vel ha nye trekk sikkert..

Back
Topp