Dere som har baby som legger seg tidlig

liss24

Flørter med forumet
Min gutt legger seg nå kl 19, men synes han virker tydelig trøtt i 18-tida, så vurderer å legge ham for kvelden da. Er det noen som har baby som legger seg så tidelig, eller virker det urimelig tidelig? Han sover ikke så mye i løpet av dagen, 2 dupper på ca 45min og en på ca 1t- 1,5t, står opp mellom 6.30 og 7.30. Men om han våkner 16.30-17.00 er han trett og sutrete igjen kl 18. Når står babyen din opp hvis han legger seg så tidlig? Litt redd jeg må opp i 5-tida..

Da har vi lik bebis :) min lille snuppe er trøtt i 17-18 tiden... Å ikveld eks så la jeg henne kl 1730... Har jo lyst til å dra den... Men det går ikke... Hun er stup trøtt! Problemet får jeg i 2 tiden.. Da begynner hun å våkne... Så sovner hun med byssing... Våkner 5 å får mat... Så bysse bysse... Så er det morgen i 7 tiden!!! Sukk... Men prøvd å snu døgnet hennes uten hell... Hun kjører sitt løp.. Å jeg må bare sove når jeg kan... Blir tidlig kveld på meg for å få søvn...

Mi sover veldig lite på dagen, så i 17-18 tida er hun dautrøtt.. Prøver alltid og drøye det :-p men en kveld måtte hun i seng 17.45.... Som regel tar hun natt ca.18.30.. Spiser en gang i 3-4 tiden, så igjen kl.6.. Men da legger jeg henne bare på puppen i senga vår, så vi sover til mellom 9 og 10 :-)

mi sover og veldig lite på dagen er to-tre lurer på en halv time av og til en time. men det er sjeldent. ho er og dau trøtt i 17-18 tiden. prøver å drøye det til 18 ihvertfall. men har lyst ho skal legge seg 18.30 så tar å utsetter det 10 min eksrta hver dag no tenkte eg. grunnen til det er at ho no har begynt å stå opp i 05-05.30 tiden og syns det er litt i tidligste laget. men tidligere så har ho kunnet sovet til runt 07-08 men ho blir jo større og trenger tydeligvis ikke så mye søvn lenger.

Mi sover mye på dagen, men er allikevel stuptrøtt rundt 17 og vi går på badet ca 17.30. Hun sover som regel alltid før 18.00 :)

Hun sover som regel til ca 7 om morgenen. Det er jo litt tidlig når man ikke må stå opp om morgenen, men jeg har jo ei fra før som er tidlig oppe, så jeg er veldig fornøyd.

Jeg syns i utgangspunktet 17.30 er litt tidlig jeg altså, er jo ikke noe igjen av ettermiddagen og etterhvert kan jeg vel ikke regne med at hun sover 13 timer om natten...

Ville lagt han hvis han var trøtt jeg altså, de trenger den søvnen de kan få :)

Gutten vår på 5 mnd begynner kvelds"sutringen" ca kl 18 på kvelden. Tar nattstellet da, gir mat og koser litt på armen frem til ca 18.30-19. Han sovner ca 19.30 hver kveld og våkner ca kl 08. Han sover 12-13 timer uansett når han legges og da vet vi ca når vi må opp etter når vi legger han. Han har fått MME siden han ble født og vi begynte med malt i melken på kvelden og etter dette har han sovet sine timer :-)

Back
Topp