dere som har både gutter og jenter

x1xmandy

Elsker forumet
..hvordan var svangerskapene i forhold til hverandre..
Har hørt mange som sier det er tyngre å bære frem gutter enn jenter så jeg spør:

Hadde du:

Svangerskapsplagene var tyngst med guttene, men imunforsvret var elendig med jenta -> fikk absolutt alt som gikk. [:'(]

Tyngre med jenta! Med Julian hadde jeg ingen problemer, var i skikkelig form og jobbet til permisjonen begynte. Med Aurora var jeg mye kvalm de første mnd, fikk bekkenløsning og ble 50 % sykemeldt da jeg var 5 mnd på vei. Jeg var også mer sliten, og alt var mye tyngre. Vet du hva som skjuler seg i magen?[:)]

Ingen forskjell.[:)]

Hadde litt mere vondt i ryggen på slutten me gutten enn me jentene (men han veide mer oxo)

ORIGINAL: Eirin_3

Svangerskapsplagene var tyngst med gutten, men imunforsvret var elendig med jenta -> fikk absolutt alt som gikk. [:'(]

Samme her..

Var helt likt synes jeg

Hadde egentlig 3 problemfri sv,skap. det eneste var at jeg fikk bækkenløsning når jeg var 5 mnd på vei med gutten vår. Det var ganske så kjedelig. Kunne ikke løfte på lilletåen uten at jeg måtte ligge langflat på sofaen resten av dagen

Altså her ble svangerskapa bare lettere og lettere for hver gang [8D][:D]

Føstemann er jente, og da fikk jeg svangerskapsforgiftning, så egentlig det værste svangerskapet.
Nr.2 er gutt, og svangerskapet var ganske greit egentlig, kun litt høyt blodtrykk på slutten.
Nr.3 er jente, og da hadde jeg ingen plager bortsett fra ryggvondt på slutten, la minst på meg også med henne [:D]

Så her har det liksom ikke gått på kjønnene hvordan svangerskapene ble [8D][:)]

Det var tyngst da jeg var gravid med jenta mi...

Til nå har det vært værre denne gangen som jeg venter gutt enn da jeg gikk med snuppa.

Har bare ett svangerskap bak meg og har en gutt, men hadde veldig lett svangerskap, så kan umulig tenke meg at det er noe tyngre å bære frem en gutt enn en jente. [8D]

Back
Topp