Dere som har både gitt og jente

Mays’n

Blir kjent med forumet
Opplevde dere symptomene forskjellig i forhold til når dere gikk med gutt og jente? I såfall hvilke forskjeller?

Nei, alle svangerskapene mine har vært så og så kliss like.
Dette svangerskapet har jeg til nå, ingen symptomer, så mulig det er et intetkjønn :hilarious:

Kanskje litt mer kvalm og definitivt mer bekkenløsning med jenta. Men det kan like godt være en litt mer sliten og eldre kropp i runde 2

Blir veldig spennende å se etterhvert om 2 like svangerskap betyr 2 jenter for meg, eller jente og så gutt nå :) hvordan klare å vente i flere uker til?! :nailbiting:

Ja...opplevdes veldig forskjellig her...med gutten var eg kvalm og trøtt(som nå)...Men med jento merka eg nesten ikkje at eg var gravid! Hadde blødninger fram til uke 11 og lite symptom så var veldig overraska når eg såg liv på ultralyd I uke 11...Fekk bekkenløsning etter uke 16 ca,det hadde eg ikkje med første....mange tegn på gutt denne gangen,så er veldig spent...har tatt nip test og får vite kjønn om ca 7-9 dager!!

Jeg er nesten overbevist om at jeg venter gutt denne gangen òg. Med sønnen min var jeg også undervektig når jeg ble gravid, og gikk opp mye de første 12 ukene. Kvalmen oppførte seg likt, jeg var/er mye kvalm når som helst på dagen, men kaster ikke opp. Med jenta mi var jeg kvalm på morgenen, kastet opp, og så var jeg bedre. Fra hver ultralyd jeg har vært på, så sette de meg frem. Sånn var det med gutten min òg, omvendt med jenta. Alt i alt er svangerskapet til nå veldig likt som med sønnen min:wacky:

Veldig spent selv. Førstemann hadde jeg ingen symptomer, denne gang mange. Derfor har jeg tenkt at det kanskje er jente denne gang, selv om jeg tror det er gutt:happy::happy::happy:

Veldig spent selv. Førstemann hadde jeg ingen symptomer, denne gang mange. Derfor har jeg tenkt at det kanskje er jente denne gang, selv om jeg tror det er gutt:happy::happy::happy:
Så godt å høre det er flere som har opplevd lite symptomer, har hatt VELDIG lite kvalme sålangt, er 10+0 nå, og sånn var det ikke sist med jenta. Så spent på om det er gutt denne gangen.

Back
Topp