Dere som har avent naturally!!

Jaja

Gift med forumet
Jeg ringte midelfart nå og de kan også sendes inn! Ikke bare de som står phillips avent på! Alle flaskene var dems sa hun så var bare å sende så fikk jeg nye! Jippi! [:D]

Flott!

genialt. Da går alle flaskene i posten idag! Så bruker jeg VIA-begrene så lenge. [;)]

Hvor skal di sendes hen?

Hæærlig!

Da sender jeg mine over helga!

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Vet du om det gjelder avent smokker og?

Nei det gjelder ikke smokker.

ORIGINAL: Zol80

Vet du om det gjelder avent smokker og?

Nei det gjelder ikke smokker.

Oki, så bare at de fant disse stoffene i smokkene og..

Du mener vanlig smokk og ikke flaskesmokk sant?

Sendt mail til de i dag og hørte hva vi skulle gjøre med de. Fikk den standardmailen tilbake. Sendte da en sinnamail og sa at det var ikke det jeg spurte om. Fikk til svar at de måtte videresende spørsmålet mitt til prod.sjefen. Fikk da en lang mail fra henne om hvor ufarlig BPA var og masse bla bla... Men ihvertfall. BPA er bare i skjoldet og ikke i selve smokken. Så sålenge de er avkjølt etter koking skal de være ufarlige.

Men.... gidd ikke kjøpe flere av de.

ORIGINAL: Zol80

Du mener vanlig smokk og ikke flaskesmokk sant?

Sendt mail til de i dag og hørte hva vi skulle gjøre med de. Fikk den standardmailen tilbake. Sendte da en sinnamail og sa at det var ikke det jeg spurte om. Fikk til svar at de måtte videresende spørsmålet mitt til prod.sjefen. Fikk da en lang mail fra henne om hvor ufarlig BPA var og masse bla bla... Men ihvertfall. BPA er bare i skjoldet og ikke i selve smokken. Så sålenge de er avkjølt etter koking skal de være ufarlige.

Men.... gidd ikke kjøpe flere av de.

Ja, mente vanlig smokk... [:)] Så det er derfor flaskene er farligere? Fordi de blir vame når man varmer melka? Stress dette, vet ikke om jeg gidder å sende de inn..[:-]

Tror det [:)]

gjelder det gamle flasker også?  For jeg har et lager i boden av gamle flasker etter tobias [8D]

Hun sa ikke noe om det gjaldt kun store eller små flasker så jeg vil tro at det er begge typene. Sa heller ikke noe om hvor gamle de tok inn... De det står bpa free i en grønn sirkel er de nye ja.[:)]

ORIGINAL: 3 vakre barn

gjelder dette alle typer avent flasker?
jeg har de tutekoppene i avent også............

Det er bare de klare tåteflaskene som er bpa i. Tutekoppene er helt trygge!

Back
Topp