dere som har amma!!

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
jeg har nå nådd den vekta jeg hadde før fødselen og er ganske fornøyd nå, men det jeg lurer på er om det er mange av dere som har gått oppp igjen etter dere var ferdig med å amme??  skal jo ikke slutte helt enda, men blir jo gradvis nedtraping om ikke så altfor lenge...

Jeg gikk ikke opp igjen[:)]

ORIGINAL: Kermit

jeg gikk ikke ned når jeg amma. gikk verken opp eller ned etter amming heller.

okei, jeg veit jo selvfølgelig ikke om det er derfor jeg har gått ned i vekt da.. har bare hørt at man forbrenner masse når man ammer, så da blir det jo litt skummelt når man plutselkig slutter å forbrenne..

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Jeg gikk litt mer ned igjen etter jeg slutta å amme, jeg [:D]

ååå...  det vil jeg og  *håpehåpe*[:D]

ORIGINAL: Cornelia80

Ikke ta dette feil, men hvorfor i all verden skal du snart begynne nedtrapping når gutten din bare er fire måneder? Det er jo anbefalt å amme til barnet blir ett år, og dersom du har melk.. Hvorfor i all verden trappe ned? Morsmelk er jo det beste for babyen[8|]

skal ikke det enda, tenker bare på lang sikt.. stod jo at det ikke var enda, men han begynner jo å få litt grøt etter hvert ved seks mnd alder så da blir det vel automatisk mindre amming... men kommer nok ikke amme til han er ett år.. utenom litt kveldspupp, den kommer jeg nok til å beholde lenge det er så kos[:)]

Jeg gikk litt opp i vekt ei stund etter at jeg slutta å amme.

Jeg gikk ned til 10 kg under startvekta..men de kom på når æ slutta å amme.[&:]

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Jeg gikk ned til 10 kg under startvekta..men de kom på når æ slutta å amme.[&:]

æsjda[&:]

gikk ned 12 kg når jeg amma, men de kom raskt på igjen etter at jeg slutta å amme..

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

jeg gikk ikke ned når jeg amma. gikk verken opp eller ned etter amming heller.

okei, jeg veit jo selvfølgelig ikke om det er derfor jeg har gått ned i vekt da.. har bare hørt at man forbrenner masse når man ammer, så da blir det jo litt skummelt når man plutselkig slutter å forbrenne..

fett forbrenner fett. ikke slutt med å spise som du har gjort, så går det bra.

okei får satse på det blir sånn[:)]

Back
Topp