Dere som har 99 mod biler

FrøkenM

Forumet er livet
Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye dem har gått? Min har ikke gått mer enn 75 000. Er ikke det lite? Dere som har peiling [:D]

det var litt lite.. hehe[:)] Vi har 97 mod. og vår har gått ca 125 000. Ikke mye det heller tror jeg.

[:D][:D][:D]vi har en 95 modell og har kjørt 484tusen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mrs J.

Jooo,det er lite.
Akkurat nok til å kjøre Arendal rundt noen ganger[:D]

Haha...ja den blir jo brukt frem og tilbake til helsestasjonen en gang i måneden...Vel..kanskje et par turer til da men det er bare så vidt...Lyst til å selge den..hva får man for en suzuki baleno nå til dags? [:)][:)]

ORIGINAL: ToveMora31

Kødde du???[:D][:D] '

Hvilken bil har dere?
Jeg suller rundt i en 86 mod toyota corolla som har gått 250 000. Synes det er langt nok det.. hehe[:D]
Familiebilen er 97. mod da, og har gått 125 000.

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Kødde du???[:D][:D]

Nei[:D]

Oiiiii og dere har samme motor i? Hva slags bil er det?

Vi har en Toyota Rav 4 1996 mod, den har gått 270 tusen.. [8D][:D]

ORIGINAL: •Skjønningene•

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Kødde du???[:D][:D]

noen biler kan gå jorda rundt[:D]

Nei[:D]

Det tror jeg min bil blir å gjøre[:D] spørs bare om det er jeg som blir å kjøre den jorda rundt..
Vi må vell finne oss ei stv snart, og  da er jeg styg redd for at det er min lille trille vi kvitter oss med[&o]

ORIGINAL: siric

Oiiiii og dere har samme motor i? Hva slags bil er det?

Vi har en Nissan Maxima, gubben reiste til Steinkjær og henta den for ca 4år siden, gått som taxi der oppe[:D][:D] Ikke bytta motor, men girkassa og andre deler som blir slitt[;)]

Kjøpte nettopp en 99 mod, den har gått 140 000 ikke regnet som mye det heller...

ORIGINAL: Destiny85

Jooo,det er lite.

Haha...ja den blir jo brukt frem og tilbake til helsestasjonen en gang i måneden...Vel..kanskje et par turer til da men det er bare så vidt...Lyst til å selge den..hva får man for en suzuki baleno nå til dags? [:)][:)]

Kommer jo an på om det er en personbil, stasjonsvogn, motorstr, riper i lakk/bulker, manuelt eller automatgir osv osv.
Men du kan sikkert sammenligne den med denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8155769&sid=xz8rfeANzME886883&WT.svl=Link

Ja det er en personbil, manuell gir, aut vinduer,sentral lås, varme i seter og et par riper i lakken [:D][:D] god som gull

Jooo,det er lite.

Kommer jo an på om det er en personbil, stasjonsvogn, motorstr, riper i lakk/bulker, manuelt eller automatgir osv osv.
Men du kan sikkert sammenligne den med denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8155769&sid=xz8rfeANzME886883&WT.svl=Link

Ja det er en personbil, manuell gir, aut vinduer,sentral lås, varme i seter og et par riper i lakken [:D][:D] god som gull

Her er to til:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12555088&sid=xz8rfeANzME104223&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9081582&sid=xz8rfeANzME104223&WT.svl=Link

Tuuuusen takk Destiny85..snill du [:)]

Vi har en 2001 mod som akkuratt vippa 200000, en 91 mod som jeg har kjørt 120000 på 5 år og en 94 mod som sambo har kjørt 40000 på ett år.
Men vi kjører myyye da..

Back
Topp