• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere som har 4-åringer?

helen79

Forumet er livet
Har din 4-åring Nintendo DS?

Jamie låner Albert sin DS hele tiden, han er skikkelig flink. Spiller, Skate, Super Mario, Wrestling++.
Så han skal få sin egen nå snart. Å så såg han Toy Story 3 spill igår som han skal få og. [:)]

Min 4 åring har ikke DS. Tror faktisk ikke hun vet hva det er heller.. Og det synes jeg er VELDIG greit [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Min 4 åring har ikke DS. Tror faktisk ikke hun vet hva det er heller.. Og det synes jeg er VELDIG greit [:)]

[:D]

Min 4 åring har fått DS! Alle vennene hennes har det, og hun digger det. Hun har Mario, og det
klarer hun fint. Begrenser spillingen selvsagt!

ingen ds her heller på vår 4,5 åring men han begynne rå intressere seg. så blir nok bursdagsgaven til bursdagen i juli

Ja, begrenser spillingen her og, men blir litt mer i helgene [:)]

Samme her, dem spiller noen sånne lærespill på data i barnehagen innimellom, og det synes jeg holder lenger. Er så mye annet man kan finne på isteden. [:)]

Nei, det har hun ikke.. vurderer å gi henne det når hun blir 5år eller neste jul (bare dager imellom de dagene der)

[;)][:)]

Min har ikke. Men spør om å få pga onkelen har og mange av barna i barnehagen har.
Skal få til 5års dagen sin rekner jeg med[:)]

Ja Tara fikk til jul, ble 4 i januar og ho hadde spilt masse på Magnus sin fra ho var 3[:D] Går i super mario og hello kitty her[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja Tara fikk til jul, ble 4 i januar og ho hadde spilt masse på Magnus sin fra ho var 3[:D] Går i super mario og hello kitty her[:)]

[:D]

Vi har vurdert å kjøpe DS til 4-års dagen i april, men tror kanskje vi kommer til å vente til jul.
Hun har prøvd noen få ganger på storesøster sin, men får det ikke helt til. Men regner med det endrer seg fort hvis hun først kommer i gang å spille.

[:)]

ORIGINAL: *TreSøteSmå*

Vi har vurdert å kjøpe DS til 4-års dagen i april, men tror kanskje vi kommer til å vente til jul.
Hun har prøvd noen få ganger på storesøster sin, men får det ikke helt til. Men regner med det endrer seg fort hvis hun først kommer i gang å spille.

Ja, det går seg til, men klart, det er jo greit å se at de mestrer det. Å så gøy å se på når de spiller. Jamie sitter å spiller, å når han får til noe vanskelig, så sier: * jeg ruler, jeg kuler* [:D]

ORIGINAL: helen79

ORIGINAL: *TreSøteSmå*

Ja, det går seg til, men klart, det er jo greit å se at de mestrer det. Å så gøy å se på når de spiller. Jamie sitter å spiller, å når han får til noe vanskelig, så sier: * jeg ruler, jeg kuler* [:D]

Hehe.. så skjønn da[:D]

Eldstemann som blir 4 år i mars, fikk en Nintendo DSi til jul. Han spiller et spill som heter "Labbe" og et eller annet med tall og matte, og "Knerten gifter seg".
Han spiller ikke så mye, det kan gå uker mellom hver gang. Men han synes det er moro å spille, og det er visse anledninger hvor det er godt for ham å trekke seg litt tilbake med DS'en. [:)]

Ja, han fikk ds til 4 års dagen. Han spiller mye og synes det er veldig moro[:)] 

Back
Topp