Dere som har 3 bilstoler, hvilken bil?

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Hei [emoji4]

Nr 3 kommer til sommeren og med en liten bilstoltest oppdaget vi at 3 seter ikke går i bredden om 2 skal brukes med isofix i vår V70.

Blir en babystol, en bakovervendt og en beltestol. [emoji4]

Hvilken bil har dere som har 3 bilstoler i bilen?

Vi har tre stoler, en bakover og to belstestoler, men tidligere en beltestol, en bakover og en babystol, i s max. Den har tre fullverdige seter som alle tre har isofix, så null problem å få plass til tre stoler.

Wv touran har også 3 separate seter i baksetet og det kan festes 3 bakovervendte seter der. Vi har sånn bil selv og har hatt 3 bakovervendte inni i forbindelse med jobben.

Toyota Verso har vi. Plass til 3 bakovervendte.

Har hatt tre barneseter både i toyota prius+ og i våe forrige bil som var en opel astra. Hadde da et maxicosi babysete, britax maxway bakover og en britax adventure beltestol i astraen. I priusen kan vi bruke de fleste beltestoler tror jeg, har en cybex 2 et eller annet og en besafe 3 et eller annet nå, begge de med isofix. Maxwayen er festet med belte da.

Nå kjører jeg helt ny Touran og har tre seter som alle står i isofixfester. Før Touranen hadde jeg S-Max, en helt fantastisk bil [emoji4]

Vi har s-max. Kjøpte den fordi setene bak er separate, så god plass til barnesetene:)

Nå har vi ett concord reverso (bakovervendt med isofox), en stor beltestol og babysete med isofix base.

Har ikke 3 seter selv, men har S-max og den har 3 separate seter og god plass til 3 seter :)

Back
Topp