Dere som har 3 barn..

Carla82

Gift med forumet
Var det stor forskjell å gå fra to til tre barn? Jeg og mannen vurderer å få et barn til...har to stk på 3 og 5 år nå. Men er redd det blir mye slit?:/ Hva synes dere?

Har 3 stk, 9 år-5år og snart 2 år. Det som er slitsomt er de to eldste som krangler eller mellomste og minste som krangler  ellers var det lekende lett å få nr 3, vi visste hva vi gikk til og hadde masse rutiner og alt fra starten av så alt gikk bra!

Kan med hånden på hjerte si at nr 3 hatr vært den enkleste å få, det er ingen ting å være redd for, spesielt når de andre er såpass store at de klarer seg litt selv og også kan hjelpe til litt med den lille.

Magnus hjelper mye til med Liam han, leker med han så jeg kan gjøre ting, stopper han om han gjør ting han ikke får lov til osv

Vil ha 3 jeg og :D hehe, har en på 2.5 og ei på 9 mndr. og er klar for flere, gi meg fast jobb :P hehe

Nei, synes ikke det er noe slit med 3 stk jeg nei :) Synes faktisk overgangen fra å bare ha 1 til å få nr 2 var mye tyngre enn fra 2 til 3  

Når de andre to er såpass store, vil jeg tro det går heeelt fint! :)

Carla82 skrev:
Hmm okey...Kanskje vi bare skal go for it da ! :)

Yes!

Håper inderlig overgangen ikke blir så stor, for vi venter nr 3 nå, med storesøsken på 3 og 5 år. :-)

Tja, nå var nr 3 heldigvis uten kolikk, sove og spiseproblemer, så jeg fikk endelig kose meg skikkelig med en baby. Men klart det merkes, skal ikke nektes for det. Men jeg lever enda, og har vært null sjalusi. Glad vi tok sjansen og var så heldige å fikk 3 tette. Angrer ikke, men glad jeg er ferdig :)

merket ikke stort på forskjellen på 2 og 3 jeg
sistemann føyde seg bare i rekken (jentene var 5og 3 når han var født)
men kanskje ikke rette til å prate for flere unger rundt meg jo lykkeligere er jeg derfor passer jeg jo 2 ekstra på hverdagene ;)

Var værre fra 2-3 sånn egentlig. selv om han hadde kolikk. Men at det var slitsomt, det var/er det. Men når rutiner og alt faller å plass, så blir det bedre med en gang

Back
Topp