dere som har 3 barn

jentungen79

Glad i forumet
var dere i tvil etter nr 2 om dere skulle ha 3, og hva var det som gjorde at dere bestemte dere for 3 stk? 

Lurer jeg også på? :D

Ja vi var i tvil men kom frem til : man klarer seg med en "normal" bil med 3 unger, vi har plass nok til at alle har eget rom(skal lage et til Magnus i kjelleren da), og så var det at jeg hadde lyst på en til og vet jo at man ikke angrer på barn man får men de man ikke får..for å ikke føle det igjen steriliserte jeg meg 

Jeg ble gravid da nr.2 var 4mnd.. så da ble det sånn da..

Min nr 2 er 4 mnd nå  men jeg har tenkt å vente en stundt til med evt nr 3 

Nr 2 er på vei nå og ser ikke bort ifra at det kommer en nummer 3, MEN det blir flere år til! ;)

Nr 2 er på vei nå og ser ikke bort ifra at det kommer en nummer 3, MEN det blir flere år til! ;)

immababy skrev:

Har ikke så mange år jeg så må bestemme meg. Det er 4 år mellom de to jeg har, men kan ikke vente 4 år til, heller max 2 år.

Jeg maset om en til og mannen gav etter:P
Hehe, den tredje var veldig planlagt:-)

Før jeg møtte sambo så hadde jeg eldste fra før... og den første kvelden vi møttes så satt vi å pratet om unger.. jeg ønsket meg alltid 3.. han hadde alltid ønsket seg værtfall 2

Så da vi prøvde på vår første felles, så planla vi omtrent når ca det passet med nr 3 ;) og slik ble det også <3  :D

Men vi igjen ønsket det også hellst før vi ble 30 da.. og eldstemann var såpass stor (7 år mellom eldste og minste nå)

<3 perfekt <3

Nå har ikke jeg tre barn enda, men kan fortelle om hva jeg tenker da.
Etter mye frem og tilbake i ca 2år ble jeg uplanlagt gravid. Verdens undergang for meg, han var kjempehappy, men jeg bestemte meg for at det skal vi takle.  Etter å såvidt ha vent meg til tanken, så mistet jeg spiren. Ble så "overraskende" gravid på nytt rett etterpå, ikke fullt så krise denne gang, begynte å glede oss, så mistet jeg på nytt. Disse to opplevelsene har gjort noe med meg, så nå kommer vi til å prøve en gang til, om en stund.
Har hele tiden ønsket meg tre, men pga fødselen med nr 2, og andre årsaker så skiftet jeg mening. Men nå vil jeg ha tre igjen. Tenker mye praktisk, at de skal ha noen å støtte seg til osv senere i livet. De slipper å være bare de to, de har flere å spille på liksom. Så får vi se da, om det blir det blir flere...

Jeg er bare igang med  nr 2, men har hele tiden sagt til mannen min at jeg vil ha 3,så hvis han ikke vil det blir det med en annen (bare for å legge vekt på hvor mye jeg ønsker tre barn:P kommer nok ikke til å finne en annen!! hehe).
Jeg vil at barna mine skal ha søsken, at de skal være fler enn 2. Livet er så skjørt og det skal så lite til før man står alene hvis man er 2. Jeg vil gjøre det jeg kan for at mine barn skal ha familie rundt seg, for jeg syns det er utrolig viktig! Både i oppveksten og når man blir voksen.
Hadde jeg hatt lettere svangerskap og hatt supergod økonomi kunne jeg gjerne hatt 5 i flokkenMen det skjer nok ikke...

Back
Topp